خانه اکشن دانلود فیلم کنستانتین دوبله فارسی Constantine 2005
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم کنستانتین دوبله فارسی Constantine 2005
دوبله فارسی برنده 2 جایزه و نامزد دریافت 11 جایزه دیگر دانلود فیلم کنستانتین
ژانر : اکشن | فانتزی | ترسناک | معمایی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 121 دقیقه سال انتشار : 2005 امتیاز IMDB : 7.0 محصول : ایالات متحده آمریکا و آلمان کارگردان : Francis Lawrence ستارگان : Keanu Reeves, Rachel Weisz , Djimon Hounsou
خلاصه داستان : «جان کانستنین» به خاطر ارتباطش با موجودات ماورای طبیعی شهرت دارد. او به خاطر خودکشی یک بار به جهنم رفته است، اما دوباره به زندگی بازگشته تا شاید با انجام اعمال خوب، جایی در بهشت برایش پیدا شود. بعد از داخل شدن در یک سری از ماجراها، او در میابد که شیاطین قصد دارند با شکستن محدودیت‌ها به دنیایی انسان‌ها وارد شوند و او پا در راهی می گذارد که نهایتا به نبرد مستقیم با شیطان منتهی می شود .

درباره فیلم:

کنستانتین فیلمی در ژانر اکشن، فانتزی و ترسناک محصول. کشور ایالات متحده آمریکا و آلمان سال 2005 میلادی به کارگردانی فرانسیس لارنس که در اولین تجربهٔ کارگردانی وی است. و نویسندگی این فیلم را نیز. کوین برادبین و فرانک کاپلو به صورت مشترک برعهده داشته. و بازیگرانی چون. کیانو ریوز و. ریچل وایس و. شایا لباف و. تیلدا سوینتن، پروییت تیلور وینس، جایمن هانسو، پیتر استورماره و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. جالب است بدانید که. این فیلم پس. از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. اما. اغلب آن‌ها فیلمنامه و جلوه‌های بصری فیلم را مورد ستایش قرار دادند. شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی بازبینی شده. این فیلم را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم کنستانتین Constantine 2005

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین کنستانتین کلیک کنید]

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.05 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

761 مگابایت

  ——————————————————– 

(نسخه کامل دوبله فارسی )

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p

Download Now

1.71 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

910 مگابایت

 دانلود صوت دوبله فارسی

 ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
2018/06/03 بدون دیدگاه 6,701 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد