خانه اکشن دانلود فیلم لوگان دوبله فارسی Logan 2017
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم لوگان دوبله فارسی Logan 2017
دوبله فارسی نامزد 1 اسکار، برنده 28 جایزه و کاندیدای 80 جایزه دیگر دانلود فیلم لوگان
ژانر : اکشن | درام | علمی تخیلی | هیجان انگیز زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 137 دقیقه سال انتشار : 2017 امتیاز IMDB : 8.1 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : James Mangold ستارگان : Hugh Jackman, Patrick Stewart, Dafne Keen
خلاصه داستان : اتفاقات فیلم در سال 2029 رخ می‌دهد زمانی که قدرت شفا بخشی ولورین بشدت کاهش یافته و پروفسور چارلز اگزاویر بسیار ضعیف شده است. با این حال، این دو به دنبال نجات یک دختر جهش یافته هستند. دولت در یک عملیات مخفیانه در نظر دارد که جهش یافته‌های زیر سن قانونی را دستگیر کرده و سپس آن‌ها را به سلاح‌هایی مرگبار تبدیل کند.


گویندگان : چنگیز جلیلوند، منوچهر اسماعیلى، کیکاووس یاکیده، شراره حضرتى، کریم بیانى، خسرو شمشیرگران، حامد عزیزى و
درباره فیلم:
لوگان فیلمی در ژانر اکشن، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول. سال 2017 کشور ایالات متحده آمریکا به کارگردانی جیمز منگولد است که توسط سه کمپانی‌. Twentieth Century Fox و Marvel Entertainment و TSG Entertainment تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. اسکات فرانک، جیمز منگولد و مایکل گرین بصورت مشترک به رشته تحریر درآورده. و بازیگرانی چون. هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت، دافنه کین، الیزابت رودریگز، اریک لا سال، الیز نئال و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم بر اساس شخصیت ولورین از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. فیلم‌نامه فیلم الهام گرفته از مجموعه کتاب کمیک لوگان مرد سال‌دیده، اثر مارک میلر و استیو مک‌نایون است. لوگان ادامهٔ دو قسمت قبلی، خاستگاه مردان ایکس: ولورین (۲۰۰۹) و ولورین (۲۰۱۳) است و. دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود. فیلمبرداری فیلم از ماه مه ۲۰۱۶ در لوئیزیانا شروع شد و در اوت ۲۰۱۶ در نیومکزیکو به پایان رسید. این آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان در سری فیلم‌های مردان ایکس است. همچنین. این فیلم بعد از فیلم‌های کیت و لئوپولد و ولورین سومین همکاری مشترک جیمز منگولد و هیو جکمن محسوب می‌شود. لوگان تنها فیلم در مجموعه افراد ایکس است که از طرف سیستم درجه‌بندی فیلم‌ها توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا درجه سنی R دریافت کرده‌است، بدین معنی که تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود. خشونت فیزیکی موجود در فیلم دلیل این تصمیم بوده‌است. نخستین نمایش لوگان در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷، در شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بود و سپس در ۳ مارس ۲۰۱۷ توسط فاکس قرن بیستم با فرمت استاندارد و آی‌مکس در سینماهای ایالات متحده اکران شد. فیلم با تحسین منتقدان مواجه شد و در گیشه به موفقیت تجاری رسید. منتقدان از فیلم به عنوان بهترین فیلم مارول کامیکس و یکی از برترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ یاد کردند.لوگان نخستین فیلم ابرقهرمانی‌ای است که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد. فیلم با بودجه ۹۷ میلیون دلاری در گیشه به فروشی ۶۱۸ میلیون دلاری رسید و دومین فیلم درجه آر پرفروش سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌آید. اگر علاقمند به فیلم های هیو جکمن هستید، می‌توانید نسخه دوبله فارسی دوزبانه این فیلم جذاب و. تماشایی را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم لوگان Logan 2017

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————–  

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.00 گیگابایت

  ——————————————————–  

(نسخه کامل دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.18 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.12 گیگابایت

دانلود صوت دوبله فارسی

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی بازبینی شده)
(نسخه کامل دوبله فارسی)
2017/05/24 بدون دیدگاه 5,318 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد