دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
8
  • 22 مه 21
  • اکشن
  • 35712 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم دشمنان ملت دوبله فارسی Public Enemies 2009
فیلم دشمنان ملت با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم Public Enemies 2009
برنده 1 جایزه و نامزد دریافت 14 جایزه دیگر
(دوبله فارسی بازبینی شده)

public enemies

نام فیلم : دشمنان ملت – Public Enemies 2009
ژانر : اکشن | زندگینامه | جنایی | درام | تاریخی
زبان : دوبله + فارسی + زبان اصلی
کیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p + BluRay 480p

حجم: 1.08 گیگابایت + 2.11 گیگابایت
مدت زمان : 140 دقیقه
امتیاز : 7.0 از 10
سال انتشار : 2009
محصول کشور : ایالات متحده آمریکا و ژاپن
کارگردان : Michael Mann
ستارگان : Christian Bale, Johnny Depp, Christian Stolte
اطلاعات بیشتر : IMDb
خلاصه داستان : جان دلینجر نماد خلافکاران امریکایی و بزرگ ترین سارق بانک امریکاست. دستگیر کردن دلینجر هم معنا با مبارزه با تمام بدنه ی تبهکاری شده است. دلینجر اما. یک تبهکار ساده نیست او به مردم احترام می گذارد و می داند که. اگر مردم او را دوست داشته باشند به راحتی هر جا بخواهد می تواند پنهان شود. از ان سو ملوین پرویس کاراگاه دقیق و. وظیفه شناس، شخصا مامور شده است تا کار دلینجر را یکسره کند…. 

مدیر دوبلاژ : خسرو خسروشاهی
گویندگان : خسرو خسروشاهی، پرویز ربیعی، کسری کیانی، ناصر احمدی، شایان شامبیاتی، بهروز علیمحمدی، کتایون اعظمی، ناصر نظامی و
در باره فیلم :

دشمنان ملت فیلمی در ژانر بیوگرافی، اکشن، جنایی، درام و تاریخی محصول. کشورهای ایالات متحده آمریکا و ژاپن سال 2009 میلادی به کارگردانی مایکل مان است که توسط سه کمپانی.‌ Universal Pictures و Relativity Media و Forward Pass تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل مان، رونان بنت و آن بیدرمن به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. جانی دپ، کریستین بیل، ماریون کوتیار، بیلی کروداپ، لیلی تیلور، کیسی شیماشکو، بیل کمپ، کریستین استولتی، جیسون کلارک، استیون گراهام، دیوید ونهام، جان جود، استیون درف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دشمنان ملت که براساس داستانی واقعی و با بودجه 100 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار نیز. در تاریخ 23 ژوئن سال 2009 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Los Angeles Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس. از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 1 جولای همان سال توسط کمپانی‌ Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Toho-Towa در سینماهای کشور ژاپن اکران شد و توانست به فروش تقریبی 214 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند. این فیلم در نهایت در تاریخ 10 دسامبر سال 2015 میلادی توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. بلژیک و. سوئد و. فنلاند و. دانمارک و. تایوان و. تونس و. لوکزامبورگ و. آفریقای جنوبی و. اسپانیا و. مکزیک و. لهستان و. جمهوری چک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم دشمنان ملت پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین فیلم باکس آفیس شده و نامزد دریافت 14 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی هنری، بهترین موسیقی متن، بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی جانی دپ، بهترین فیلم هیجان انگیز، بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری اشاره کرد؛ فیلم دشمنان ملت اقتباسی از کتاب تحلیلی برایان بیورو درباره تبهکاری به نام جان دیلینجر با عنوان دشمنان مردم: بزرگ‌ترین موج جنایی آمریکا و تولد اف‌بی‌آی از 1933 تا 1934 است؛ در این فیلم جانی دپ نقش یک تبهکار مسلح و حرفه‌ای به نام جان دیلینجر را بازی می‌کند که یک شخصیت واقعی بوده است، دیگر شخصیت‌های داستان نیز حقیقی هستند؛ مایکل مان که به دقت بسیار زیاد به جزئیات در فیلم‌سازی‌اش مشهور است، سکانس‌های مختلف این فیلم از جمله فرار جان دیلینجر از زندان و نحوه کشته شدن او را عینا براساس آنچه اتفاق افتاده بود به تصویر کشیده‌ است؛ در ابتدا قرار بود تا فیلم به‌صورت تلویزیونی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو آغاز شود اما به دلیل خلل در انجام پروژه و تعویق سه ساله آن، سرانجام با جدا شدن دی کاپریو و پیوستن جانی دپ، مایکل مان مصمم به ساخت این فیلم سینمایی شد؛ جان دیلینجر در فاصله میان می 1933 تا جولای 1934 از ده‌ها بانک سرقت کرد و نزدیک به 300 هزار دلار ربود؛ این فیلم نسبت به فیلم‌های دیگر مایکل مان این برتری را دارد که با دوربین‌هایی دیجیتال و با لنز بسیار حساس فیلمبرداری شده‌ است؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم دشمنان ملت را با ‌لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم دشمنان ملت Public Enemies 2009

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبین شده)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.18 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.52 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

729 مگابایت

  ——————————————————–  

(نسحه کامل دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.11 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.08 گیگابایت

دانلود صوت دوبله فارسی

  ——————————————————–  

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *