دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
  • 01 مارس 20
  • اجتماعی
  • 13672 بازدید
  • هیچ نظر

آموزش صحیح ماسک زدن برای جلوگیری از کرونا Corona 2019
اگر تصمیم گرفتید تا از ماسک های پزشکی در مقاله با بیماری های ویروسی از جمله کرونا جلوگیری نمایید این فیلم را مشاهده نمایید

Corona

کروناویروس «جدید» چیست؟ Corona 2019
کرونا ویروس جدید (CoV) نوعی جدید از ویروس است.
بیماری ایجاد شده با ویروس کرونا که به آن بیماری کرونا ۲۰۱۹ (COVID-19) می‌گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد. CO مخفف کرونا، VI مخفف ویروس و D به معنی بیماری (در انگلیسی). قبلاً به این بیماری «کروناویروس جدید ۲۰۱۹» یا «nCoV-2019» می‌گفتند.ویروس COVID-19 ویروس جدیدی بوده و به خانواده ویروس‌هایی همچون سارس (سندروم تنفسی حاد) و سایر سرماخوردگی‌های معمولی مرتبط است.

ویروس COVID-19 چگونه منتشر می‌شود؟
ویروس از طریق تماس مستقیم با قطره‌های تنفسی فرد آلوده (ازطریق سرفه و عطسه) و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می‌شود. ویروس COVID-19 می­تواند ساعت‌ها روی سطوح زنده بماند، ولی یک ضدعفونی ساده می‌تواند آن را از بین ببرد.

علائم کروناویروس چیست؟ Corona 2019
علائم شامل تب، سرفه و تنگی نفس است. در مواد حادتر عفونت می‌تواند منجر به سینه پهلو (پنومونی یا همان عفونت ریه) یا مشکلات تنفسی گردد. در موارد نادر این بیماری کشنده خواهد بود.علائم بیماری شبیه آنفولانزا یا سرماخوردگی معمولی است، که بسیار شایع تر از COVID-19 هستند. به همین دلیل برای تایید این که کسی COVID-19 گرفته باشد، بایستی آزمایش شود. نکته حائز اهمیت این است که اقدامات کلیدی پیشگیرانه را به خاطر بسپاریم که عبارتند از شستشوی دست‌ها و رعایت موارد بهداشتی تنفسی (پوشاندن دهان به هنگام عطسه یا سرفه با دستمال یا آرنج خم شده، سپس انداختن دستمال داخل سطح آشغال در بسته). همچنین واکسن آنفولانزا نیز راه پیشگیری مناسبی است، بنابراین به یاد داشته باشید که واکسیناسیون خود و فرزندان‌تان را به موقع انجام دهید.

بهترین راه شستن کامل دست‌ها چگونه است؟ 
۱. شیر آب را باز کنید و دست‌ها را زیر آن بگیرید
۲. تمام دست‌تان را به صابون آغشته کنید
۳. تمام سطوح دست‌ها را به مدت حداقل ۲۰ ثانیه با صابون بمالید، از جمله پشت دستها، میان انگشتان و زیر ناخن‌ها
۴. دست‌ها را کاملاً با آب بشویید
۵. دست‌ها را با دستمال تمیز یا حوله یک‌بار مصرف خشک کنید.

۶. دست‌ها را مرتب بشویید، به خصوص قبل از خوردن، بعد از فین کردن، سرفه یا عطسه و دستشویی.
۷. اگر آب و صابون در دسترس ندارید، از ژل شستشوی دست الکلی با حداقل ۶۰ الکل استفاده کنید. اگر دستان‌تان به صورت مشهود کثیف هستند، حتماً با آب و صابون بشویید.
برای جلوگیری از ابتلا به «بیماری کرونا» چه اقداماتی انجام دهیم؟
بهتر است از افراد مبتلا به «ویروس کرونا» فاصله بگیرید؛ چرا که ذرات بیماری زا نمی‌توانند بیش از یک متر فراتر روند. اما آنچه در چین می‌بینید متفاوت است آنجا بیشتر مردم به دلیل اینکه «استفاده از ماسک سبب محافظت سلامت جسمانی بقیه افراد می‌شود» از ماسک استفاده می‌کنند.
چگونه ویروس از یک فرد به فرد دیگر منتقل می‌شود؟
خانواده «ویروس کرونا» از خانواده‌های دسته هوازی هستند که طبق آنچه می‌دانیم این ویروس‌ها با عطسه یا سرفه افراد مبتلا به محیط اطراف پخش می‌شوند. قطرات کوچک حاوی ویروس ممکن است از طریق فرایند دم وارد بدن شخص دیگری شوند و او را مبتلا کنند.
قرار گرفتن ویروس‌های کرونا روی سطوح و تماس دست با آن محیط‌های آلوده و سپس تماس دستان آلوده با چشم ها، بینی و دهان می‌تواند سبب ورود ویروس به بدن شود.
چه ماسک‌هایی در دسترس عموم است؟
بیشتر ماسک‌های استاندارد یک بار مصرف برای جراحی یا ماسک دیگری با نام ۹۵ و شکلی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد. ماسک‌های یک بار مصرف جراحی ممکن است مانع انتقال عوامل بیماری زا در بعضی موارد شود، اما سد کاملی در برابر عوامل بیماری زا نیستند به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید مانع از آن شوید که ذرات بیماری زا روی لبه‌های ماسک قرار بگیرند.
توصیه آخر این است که در زمان سرفه یا عطسه از دستمال استفاده کرده و سپس آن را تا کرده و به بیرون بیندازید و دوباره دستان خود را بشویید اگر دستمال نداشتید در قسمت داخلی آرنج خود عطسه کنید این امر باعث می‌شود تا ویروس‌ها از دستان شما فراتر نروند و بقیه افراد را آلوده نکنند.

Corona 2019

Corona 1 jpg

تریلر آموزش صحیح ماسک زدن برای جلوگیری از کرونا

——————————————————– 

دانلود فیلم آموزشی

دانلود نسخه 480p
Download Now

4 مگابایت

  ——————————————————– 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *