خانه درام دانلود فیلم در جایی امن ۲ In Good Hands 2 2024
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
صفحه اینستاگرام ما
دانلود فیلم در جایی امن ۲ In Good Hands 2 2024
دانلود فیلم در جایی امن 2
ژانر : عاشقانه | کمدی | درام زبان : زبان اصلی مدت زمان : 84 دقیقه سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 5.3 محصول : ترکیه کارگردان : Ketche ستارگان : Tommy Woodard, Eddie James, Leigh-Allyn Baker
خلاصه داستان : در فیلم «در جایی امن 2» خواهید دید فیلم در مورد پدر و پسری پس از گذراندن یک حادثه ناگوار، به تازگی به هم پیوسته‌اند تا شروع تازه‌ای را تجربه کنند. اما آیا آن‌ها می‌توانند جای خالی همسر و مادری مهربان و فداکار را پر کنند؟


درباره فیلم:

در جایی امن ۲ فیلمی در ژانر عاشقانه، کمدی درام و محصول. کشور ترکیه سال 2024 میلادی به کارگردانی کچه است که توسط کمپانی‌ TAFF Pictures تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز هاکان بونومو به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. کان اورگانجی‌اوغلو، ملیسا اصلی پاموک، ازگی شنلر، چاعداش اونور اوزتورک، مرت اگ اک، پریهان ساواش، آصف بایدار، میلان ارن، آلتای هاچی اوغلو، آلپر بایتکین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در جایی امن 2 اولین بار در تاریخ 23 می سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. بلژیک و. سوئد و. فنلاند و. دانمارک و. تایوان و. تونس و. لوکزامبورگ و. آفریقای جنوبی و. سوئیس و. آرژانتین و. ترکیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم در جایی امن 2 را جمال اوکان، امره اوسکای و تیمور ساوچی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ارهان اوزن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جیمز گوچیاردو انجام شده است؛ موسیقی متن این فیلم اثری از تارکان گوزوبیوک و اوزان توگن می‌باشد؛ قسمت اول فیلم در جایی امن با عنوان In Good Hands در سال 2022 میلادی منتشر شد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم ترکیه‌ای در جایی امن 2 را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم در جایی امن 2 In Good Hands 2 2024

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.57 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

790 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

396 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
1403/03/24 بدون دیدگاه 227 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد