خانه اکشن دانلود فیلم کریشنا و ارجون دوبله فارسی Krishna Arjun 1997
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
صفحه اینستاگرام ما
دانلود فیلم کریشنا و ارجون دوبله فارسی Krishna Arjun 1997
دوبله فارسی دانلود فیلم هندی کریشنا و ارجون دوبله فارسی
ژانر : اکشن | درام زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 99 دقیقه سال انتشار : 1997 امتیاز IMDB : 6.3 محصول : هندوستان کارگردان : Shailendra Shukla ستارگان : Jeetendra, Vivek Mushran, Upasana Singh
خلاصه داستان : در فیلم هندی «کریشنا و ارجون» خواهید دید شاردا یاداو زنی بیوه است که با دو پسر خود کریشنا و ارجون در روستایی کوچک زندگی می‌کند. در این میان ارجون برای تحصیل به بمبئی می‌رود، اما پس از مدتی با شنیدن خبر مرگ مادرش و دستگیری برادرش کریشنا به جرم کشتن یک معلم مدرسه جوان، به روستا بازمی‌گردد. حال ارجون تلاش می‌کند با کریشنا ملاقات کرده تا بفهمد پس از ترک روستا، واقعا چه اتفاقی افتاده است و آیا این جنایت وحشتناک واقعا توسط کریشنا انجام شده است یا خیر؟


درباره فیلم:

کریشنا و ارجون فیلمی هندی در ژانر اکشن و درام محصول. کشور هندوستان سال 1997 میلادی به کارگردانی شایلندرا شوکلا است که توسط کمپانی.‌ Prerna Films International تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز پاوان ستی به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. جیتندرا، ویوک موشران، اوپسانا سینگ، روهینی هاتانگادی، پونیت ایسار، رضا مراد، کیاران کومار، پرامود موتو، آشوتش رانا، جانی لور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم کریشنا و ارجون اولین بار نیز. در تاریخ 18 آگوست سال 1997 میلادی توسط کمپانی‌ Eros Worldwide در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس در قالب DVD پخش گردید. این فیلم در نهایت در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. بلژیک و. سوئد و. فنلاند و. دانمارک و. تایوان و. تونس و. لوکزامبورگ و. آفریقای جنوبی و. سوئیس و. آرژانتین و. اندونزی و. هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی فیلم کریشنا و ارجون را شایلندرا شوکلا برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ام.آی. شیخ می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط منیر خان انجام شده است؛ موسیقی متن این فیلم اثری از آرون پرانای می‌باشد. در فیلم کریشنا و ارجون، شاردا یاداو یک زن بیوه است که با دو پسرش کریشنا و ارجون در یک روستا زندگی می‌کند؛ در این میان در حالی که ارجون در بمبئی مشغول تحصیل است، متوجه می‌شود که مادرش درگذشته و کریشنا به خاطر تجاوز و قتل یک معلم جوان مدرسه دستگیر شده است؛ حالا ارجون باید بفهمد پس از رفتن او چه اتفاقاتی رخ داده و آیا برادرش واقعا بی‌گناه است یا خیر؟ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم هندی کریشنا و ارجون را با ‌لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم هندی کریشنا و ارجون Krishna Arjun 1997

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین کریشنا و ارجون کلیک کنید]

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

1.47 گیگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
1403/04/09 بدون دیدگاه 145 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد