خانه اکشن دانلود فیلم بازگشت سوپرمن دوبله فارسی Superman Returns 2006
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم بازگشت سوپرمن دوبله فارسی Superman Returns 2006
دوبله فارسی نامزد 1 اسکار برنده 12 و کاندیدای 47 جایزه دیگر دانلود فیلم بازگشت سوپرمن
ژانر : اکشن | علمی تخیلی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 154 دقیقه سال انتشار : 2006 امتیاز IMDB : 6.0 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Bryan Singer ستارگان : Brandon Routh, Kevin Spacey, Kate Bosworth
خلاصه داستان : «سوپرمن» بعد از نبردی با «ژنرال زاد» که منجر به نابودی سیاره اش کریپتون میشود، تلاش می کند تا دریابد غیر از خودش کس دیگری نیز نجات یافته است یا خیر. به همین دلیل شش سال از دنیا دور می می ماند. زمانی که باز می گردد درمی یابد که دنیا به قهرمانی چون او دیگر نیازی ندارد و محبوبش «لوا لین» نیز در غیاب او صاحب معشوق و زندگی تازه ای شده است. همزمان دشمن قدیمی او، «لکس لاتور» شیطان صفت نیز که به تازگی از زندان آزاد شده، سرگرم طراحی نقشه های پلید تازه ای است. سوپرمن برای نجات دنیا و به چنگ آوردن عشق محبوب پیشین خود ناچار به مبارزه در دو جبهه می شود.


عوامل دوبله
دوبله شده در انجمن گویندگان جوان
مدیر دوبلاژ : حامد عزیزی
گویندگان : مجید حبیبی، آرزو آفری، حامد عزیزی، محمدرضا علیمردانی، مهرداد رئیسی، فریبا طاهری، کیوان صادقی یگانه، کرامت رودساز، ندا آسمانی، مرجانه فشنگچی، ماهان جبلی، علیرضا طاهری، محمدرضا پورعزیز، بهروز سمامی، مهدی ثانی خانی، محمد ثانی و غیره.
درباره فیلم:
بازگشت سوپرمن. فیلمی در ژانر اکشن و علمی تخیلی محصول. سال 2018 کشورهای مجارستان و فرانسه به کارگردانی برایان سینگر است. که. توسط سه کمپانی. Legendary Pictures و Peters Entertainment و Bad Hat Harry Productions تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز. مایکل دووگرتی و دن هریس به صورت مشترک برعهده داشته. و بازیگرانی چون. براندون روث، کیت باسوورث، کوین اسپیسی، جیمز مارسدن، فرانک لانگلا، اوا ماری سنت، پارکر پوزی، کل پن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم. پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های سوپرمن می‌باشد. فیلم‌های قبلی عبارت‌اند از: سوپرمن (۱۹۷۸)، سوپرمن ۲ (۱۹۸۰)، سوپرمن ۳ (۱۹۸۳) و سوپرمن ۴: در جستجوی صلح (۱۹۸۷) البته این فیلم از سوپرمن و سوپرمن ۲ پیروی می کند. و با فیلم های سوپرمن بعدی کاری ندارد. پس. از اکران شدن فیلم بازگشت سوپرمن منتقدان به طور کلی نمرات مثبتی به فیلم دادن و جلوه های ویژه، موسیقی و بازیگری براندون روث و کوین اسپیسی را مورد ستایش قرار دادند. برادران وارنر در حالی که. فیلم به طور کل فروش خوبی داشت ولی. به دلیل نداشتن سود زیاد در سینماهای جهان، فیلم بعدی سوپرمن که برای سال ۲۰۰۹ برنامه ریزی شده بود را لغو کرد.

تریلر بازگشت سوپر من Superman Returns 2006

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین بازگشت سوپرمن کلیک کنید]

دانلود نسخه DVD 720p
Download Now

1.23 گیگابایت

دانلود نسخه DVD 480p
Download Now

889 مگابایت

  ——————————————————–  

(نسخه کامل دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.34 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.14 گیگابایت

دانلود صوت دوبله فارسی

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی سانسور شده)
(نسخه کامل دوبله فارسی)
2019/12/15 بدون دیدگاه 13,339 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد