دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
4
  • 22 آوریل 19
  • اکشن
  • 4709 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود انیمیشن لگو 2: بخش دوم دوبله فارسی The Lego Movie 2: The Second Part 2019
انیمیشن لگو 2: بخش دوم با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیم
دانلود رایگان انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part 2019
برنده 1 جایزه و نامزد دریافت 16 جایزه دیگر
(دوبله فارسی بازبینی شده)

the lego movie 2

نام انیمیشن : لگو 2: بخش دوم – The Lego Movie 2: The Second Part 2019
ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی | کمدی | خانوادگی | فانتزی | موزیکال | علمی تخیلی
زبان : دوبله فارسی + زبان اصلی
کیفیت : BluRay 1080p + HQ 1080p + WEB-DL 1080p + WEB-DL 720p + WEB-DL 480p
مدت زمان : 106 دقیقه
امتیاز : 6,6 از 10
سال انتشار : 2019
محصول کشور : دانمارک، نروژ، استرالیا و ایالات متحده آمریکا
کارگردان : Mike Mitchell
ستارگان : Chris Pratt, Elizabeth Banks, Will Arnett

اطلاعات بیشتر : IMDb
خلاصه داستان : انیمیشن لگو ۲ داستان نسخه اول این سری را درست پنج سال بعد روایت میکند. شهروندان متوجه تهدید جدیدی برای شهر خود می شوند. مهاجمینی با نام Lego Duplo از فضا به شهر حمله کرده اند و همه چیز را که سر راهشان می بینند نابود می کنند. این تخریب چنان سریع است که دیگر مجال بازسازی را برای شهروندان نمی دهد. این مهاجمین با بمب گذاری سعی می کنند که فین و بیانکا جنگجویان شهر را از مهلکه دور کنند و کارهای خرابکاری خودشان را انجام دهند. این مصیبت همه شهروندان را با مشکل روبرو کرده است و به نوعی یک آخرالزمان لگویی را پدید آورده است. نبرد بین نیروهای شهر و ارتش Duplo همچنان برقرار است و باید دید که چه سرنوشتی در انتظار شهروندان خواهد بود…


عوامل دوبلاژ:
دوبله شده توسط گروه دوبلاژ آواژه

مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی
گویندگان: اشکان صادقی (امیت)، مهبد قناعت پیشه (رکس)، گیلدا حمیدی (لوسی)، دیانوش آصف وزیری (ملکه)، سعید شریف (بتمن)، نسرین کوچک خانی (ژنرال)، مینا گلپایگانی (گربه و دختر)، مهرداد معمارزاده (گندالف و موز)، علی باقرلی (دزد دریایی)، محسن سرشار (سوپرمن و مرد یخی)، ارشیا شریعتی (آبی)، مریم خلقتی (مادر و زن فضایی)، محسن زر آبادی (بروس ویلیس)
درباره انیمیشن:
لگو 2: بخش دوم انیمیشنی در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، موزیکال و علمی تخیلی محصول. کشورهای دانمارک، نروژ، استرالیا و ایالات متحده آمریکا سال 2019 میلادی به کارگردانی مایک میچل است که توسط

سه کمپانی‌. Warner Bros و Warner Animation Group و LEGO System A/S تولید و منتشر شد. فیلمنامه این انیمیشن را نیز. فیل لرد، کریستوفر میلر و متیو فوگل بصورت مشترک به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌. و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون. کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، تیفانی هدیش، نیک آفرمن، الیسون بری، استفانی بیاتریز، چارلی دی، ریچارد آیوادی، چنینگ تیتوم، جونا هیل، کوبی اسمالدرز، جیسون موموآ، آیک بارینهولتز، رالف فاینز، ویل فورته، بروس ویلیس و غیره یه صداپیشگی پرداخته‌اند. شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی انیمیشن جذاب و تماشایی بتمن: شوالیه تاریکی بازمی گردد، قسمت اول را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.
این فیلم دنباله فیلم لگو (2014) و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم لگو است. در حالی که آخرین فیلم این مجموعه است که توسط کمپانی برادران وارنر تهیه و توزیع شده است. در این فیلم کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، چارلی دی، آلیسون بری، نیک آفرمن و. ویل فرل نقش‌های خود را از فیلم قبلی بازی می‌کنند، در حالی که بازیگران جدید شامل استفانی بئاتریز، تیفانی هادیش و مایا رودولف هستند. او علاوه بر اینکه پرت نقش خود را دوباره ایفا کرد، صداپیشگی شخصیت جدید را نیز بر عهده داشت. همکاری بین خانه های تولید فیلم از ایالات متحده، استرالیا و دانمارک، پنج سال پس از رویدادهای سه شنبه تاکو می گذرد و امت بریکوفسکی (پرت)، لوسی (بانکس) و دوستانشان را دنبال می کند که برای آزمایش مهارت ها و خلاقیت خود وارد سیستم Systar می شوند. در حالی که امت با فاجعه ای که به نام “آرماگدون” شناخته می شود، برخورد می کند. برنامه ریزی برای ساخت دنباله فیلم لگو در فوریه 2014 آغاز شد و چهار روز قبل از اکران فیلم اول اعلام شد که در دست ساخت است. اعلام شد که این فیلم توسط کریس مک کی کارگردانی خواهد شد در حالی که فیل لرد و کریستوفر میلر در مارس 2014 به عنوان نویسنده و تهیه کننده باقی ماندند. فیلم از آن زمان دستخوش تغییرات زیادی از جمله بازنویسی، کارگردانی و تاریخ اکران شد و بعداً مایک میچل اعلام شد . به عنوان کارگردان جدید در فوریه 2017. تولید این فیلم در اکتبر 2017 آغاز شد و اکثر بازیگران برای صداپیشگی شخصیت ها در اواسط سال 2018 به همراه بازیگران جدید بازگشتند. مانند تمام قسمت های قبلی خود در این فرنچایز، انیمیشن توسط Animal Logic ارائه شده است. برای بهبود جزئیات روی صفحه و عمق میدان، تولید فیلم از آخرین به‌روزرسانی رندرگر Glimpse استفاده کرد. Mark Mothersbaugh که آهنگسازی The Lego Movie و The Lego Ninjago Movie را انجام داد، با هنرمندانی مانند Dillon Francis ، Beck ، Robyn و The Lonely Island آهنگ‌های اصلی جدید را برای فیلم اجرا کرد و آهنگ‌های موسیقی فیلم را ساخت. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این انیمیشن جذاب را هم اکنون با لینک مستقیم رایگان از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن لگو 2: بخش دوم The Lego Movie 2: The Second Part 2019

  ——————————————————–  

(نسخه کامل دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.15 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.07 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p x265
Download Now

649 مگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

544 مگابایت

 دانلود صوت دوبله فارسی استودیو آواژه

  ——————————————————–  

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *