خانه خانوادگی دانلود انیمیشن پونی کوچولوی من دوبله فارسی My Little Pony: A Very Minty Christmas 2005
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن پونی کوچولوی من دوبله فارسی My Little Pony: A Very Minty Christmas 2005
دوبله فارسی دانلود انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی
ژانر : انیمیشن | کوتاه | خانوادگی | فانتزی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 63 دقیقه سال انتشار : 2005 امتیاز IMDB : 5.0 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Victor Dal Chele, Paul Sabella ستارگان : Chiara Zanni, Tabitha St. Germain, Kelly Sheridan
خلاصه داستان : در انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی وقتی مینتی عصای آبنبات جادویی را می‌شکند که هر سال بابانوئل را به پونی‌ویل راهنمایی می‌کند، باید با رفتن به قطب شمال آن را درست کند تا کریسمس بتواند به سرزمین پونی کوچولوها بیاید. اما آیا جادوی کریسمس با دیگر به پونی‌ویل بازمی‌گردد؟


درباره انیمیشن:
پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی یا اسب کوچولو: جشن نعنایی انیمیشنی کوتاه، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی مشترک ویکتور دال چله و پل سابلا محصول. کشور آمریکا است که در سال 2005 میلادی توسط دو کمپانی‌. Hasbro و SD Entertainment تولید و منتشر شد. فیلمنامه انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی را نیز. ژان رومانو و بانی زاچرل به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون. کیارا زانی، تابیتا سنت ژرمن، کلی شریدان، کاتلین بار، جانیس جاود، ونوس ترزو، لنور زان، آدرین کارتر، آندریا لیبمن، بریت مک کیلیپ و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند. همچنین. انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی اولین بار نیز. در تاریخ 25 اکتبر سال 2005 میلادی از شبکه Disney Channel در کشور آمریکا پخش شد سپس. توسط کمپانی‌های Paramount Home Entertainment و Shout! Factory در قالب DVD منتشر گردید. این انیمیشن در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی پس از انتشار با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی مخاطبین کودک در سراسر دنیا روبرو شد و برای داستان سرگرم‌کننده، گرافیک جذاب، شخصیت‌پردازی‌ها، موسیقی متن، فیلمنامه، نحوه کارگردانی، ارزش‌های تولید، گروه صداپیشه و همچنین گروه تهیه‌کنندگان تحسین شد؛ این انیمیشن درباره یک پونی کوچولو به نام مینتی دست و پا چلفتی است که ​​عصای آبنباتی تعطیلات را که هر سال بابانوئل را به پونی‌ویل راهنمایی می‌کند، می‌شکند؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی انیمیشن فوق‌العاده زیبا و تماشایی پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی My Little Pony A Very Minty Christmas 2005

  ——————————————————–  

(نسخه دوبله فارسی)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین پونی کوچولوی من: یک کریسمس خیلی نعنایی کلیک کنید]

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

609 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

428 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
نسخه دوبله فارسی
2023/02/25 بدون دیدگاه 11,001 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد