خانه انیمیشن دانلود انیمیشن سگ راک 2 دوبله فارسی Rock Dog 2: Rock Around the Park 2021
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن سگ راک 2 دوبله فارسی Rock Dog 2: Rock Around the Park 2021
دوبله فارسی دانلود انیمیشن سگ راک 2
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | ماجراجویی | کمدی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 90 دقیقه سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 7.3 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Mark Baldo ستارگان : Ashleigh Ball, Michael Adamthwaite, Kathleen Barr
خلاصه داستان : دومین قسمت انیمیشن سگ راک مدت در مورد بودی و گروهش است که برای اجرای موسیقی، کوهستان اسنو را ترک می کنند زیرا آنها متوجه می شوند که شهرت مشکلاتی به همراه دارد…!


درباره انیمیشن:

سگ راک ۲: راک در اطراف پارک انیمیشنی در ژانر خانوادگی، ماجراجویی و کمدی محصول. کشور ایالات متحده آمریکا سال ۲۰۲۱ میلادی به کارگردانی مارک بالدو است که توسط کمپانی. Splash Entertainment تهیه و تولید شد. و دنیس بردلی و مایک باندلی نویسندگی آن را بر عهده داشته اند. در این انیمیشن ستارگانی هم چون. مایکل ادمتویت و. اشلی بال و. کاتلین بر و. برایان دابسون و. برایان دراموند و. اندرو فرانسیس و. گراهام همیلتون و. جیمز هیگوچی، دانی لوکاس، ریچارد نیومن، سابرینا پیتره، جیسون سیمسن و کتی وسلاک در نسخه اصلی فیلم به صداپیشگی پرداخته اند. جالب است بدانید که. این فیلم پس. از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. اما. اغلب آن‌ها فیلمنامه و جلوه‌های بصری فیلم را مورد ستایش قرار دادند. شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی بازبینی شده. این انیمیشن را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن سگ راک 2: راک در اطراف پارک

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین سگ راک 2 کلیک کنید]

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.27 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.65 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

862 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

607 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/10/13 بدون دیدگاه 962 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد