خانه بیوگرافی دانلود فیلم رقیب پیشتاز The Front Runner 2018
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
صفحه اینستاگرام ما
دانلود فیلم رقیب پیشتاز The Front Runner 2018
برنده ۱ جایزه و کاندیدای دریافت ۴ جایزه دیگر دانلود فیلم رقیب پیشتاز
ژانر : بیوگرافی | درام | تاریخی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 113 دقیقه سال انتشار : 2018 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : آمریکا و کانادا کارگردان : Jason Reitman ستارگان : Vera Farmiga، Hugh Jackman، J.K. Simmons
خلاصه داستان : داستان فیلم رقیب پیشتاز در سال ۱۹۸۷ میلادی روایت شده و در مورد یک سناتور آمریکایی به نام گری هارت (با بازی هیو جکمن) است که پس از افشای رسوایی اخلاقی وی، کمپین انتخاباتی او از مسیر درست خود خارج شده و با مشکلات فراوانی روبرو میشود.


درباره فیلم:
رقیب پیشتاز فیلمی در سبک بیوگرافی، درام و تاریخی محصول سال ۲۰۱۸ کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی جیسون رایتمن است. نویسندگی این فیلم را نیز جیسون رایتمن و جی کارسون به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون هیو جکمن، ورا فارمیگا، جی. کی. سیمونز، مارک اوبراین، مولی افرائیم، الکس کارپوفسکی، جاش برنر، کیتلین دور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رویدادهای واقعی و کتابی به نام All The Truth Is Out نوشته مت بای در سال ۲۰۱۴، ساخته شده است. اولین بار در تاریخ ۳۱ آگوست سال ۲۰۱۸ میلادی در جشنواره فیلم Telluride Film Festival اکران شد سپس در ۶ نوامبر همان سال توسط کلمبیا پیکچرز در کشور آمریکا به نمایش درآمد و موفق شد به فروش تقریبی ۳.۲ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند.

تریلر فیلم رقیب پیشتاز The Front Runner 2018

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

1.24 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

699 مگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

418 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/06/29 بدون دیدگاه 633 بازدید شنبه 29 اردیبهشت 1403
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد