خانه زبان اصلی دانلود فیلم توکیو خاموش Silent Tokyo 2020
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم توکیو خاموش Silent Tokyo 2020
ژانر : هیجان انگیز زبان : زبان اصلی مدت زمان : 99 دقیقه سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 5.3 محصول : ژاپن کارگردان : Takafumi Hatano ستارگان : Alice Hirose، Kai Inowaki، Yuriko Ishida
خلاصه داستان : در شب کریسمس یک ایستگاه پخش تلویزیونی، تماسی را دریافت میکند که طی آن، تماس گیرنده هشدار میدهد بمبی را در یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر کار گذاشته است. در این میان پلیس یکی از کارکنان قراردادی ایستگاه پخش تلویزیونی و همچنین یک زن خانه‌دار را به عنوان مجرمان اصلی پرونده دستگیر میکند؛ اما پس از مدتی مجرم با انتشار یک ویدئو در اینترنت خواستار گفتگو با نخست وزیر میشود. وی تهدید میکند که اگر به خواسته خود نرسد ساعت 6 بعد از ظهر بمبی را در خیابان شیبویای توکیو منفجر خواهد کرد. حال باید دید آیا پلیس میتواند به موقع مجرم را پیدا کرده و از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری کند…؟


درباره فیلم:
توکیو خاموش فیلمی در سبک هیجان انگیز محصول سال 2020 کشور ژاپن به کارگردانی تاکافومی هاتانو است که توسط کمپانی‌های Asahi Broadcasting Corporation (ABC) و Asahi Shimbun و Asmik Ace تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ماساهیرو یامورا برعهده داشته و هنرمندانی چون آلیس هیروس، کای اینواکی، یوریکو ایشیدا، یوتا کانای، ریو کاتسوجی، کایانو ماسویاما، تومویا ناکامورا، نائومی زایزن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رمانی به نام And So This Is Xmas نوشته تاکهیکو هاتا در سال 2016، ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 4 دسامبر سال 2020 میلادی توسط Toei Inc در سینماهای کشور ژاپن اکران شد و توانست به فروش تقریبی 2.7 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند.

تریلر فیلم توکیو خاموش Silent Tokyo 2020

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.28 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

944 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

487 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/08/25 بدون دیدگاه 395 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد