خانه زبان اصلی دانلود فیلم فراتر از مارها Above Snakes 2022
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم فراتر از مارها Above Snakes 2022
برنده 15 جایزه و نامزد دریافت 15 جایزه دیگر دانلود فیلم فراتر از مارها
ژانر : معمایی | وسترن زبان : زبان اصلی مدت زمان : 76 دقیقه سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 4.7 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Tyler Smith ستارگان : Rebecah Rye, Brandon Baker, Lon Hannah
خلاصه داستان : فیلم بالاتر از مارها در مورد مردی به نام کلمن دابز است که به تازگی از زندان آزاد شده و قصد دارد از قاضی که او را محکوم کرد انتقام بگیرد. حال بهترین راه برای گرفتن انتقام استفاده از تنها چیزی است که واقعا برای این قاضی اهمیت دارد، یعنی دخترش. اما آیا نقشه کلمن دابز به سادگی پیش خواهد رفت؟


در باره فیلم:
فراتر از مارها فیلمی در ژانر وسترن و معمایی محصول. سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تایلر اسمیت است که. توسط کمپانی. Jefybal Productions تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. جفری اسمیت براساس داستانی از داستی پروبرت به رشته تحریر درآورده. و بازیگرانی چون. ربکا رای، براندون بیکر، لون هانا، جفری اسمیت، مارک مک فرسون، شانون سینکلر، خواکین بارگاس جونیور، استیون هاینز جونیور، گری تورس، دونا رابینسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم اولین بار نیز. در تاریخ 7 ژوئن سال 2022 میلادی توسط Deskpop Entertainment در کشور آمریکا اکران شد سپس. در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم فراتر از مارها پس. از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه گردید. آن‌ها این فیلم را برای خط داستانی، فیلمنامه، بازی بازیگران، نحوه فیلمبرداری، موسیقی متن، طراحی لباس، ارزش‌های تولید و همچنین. پایان شگفت انگیز آن ستودند اما در مقابل از کند بودن روند داستان انتقاد کردند. فیلم فراتر از مارها درباره کلمن دابز است که از زندان بازگشته تا از قاضی که موجب محکومیت او شد، انتقام بگیرد. در این میان او تصمیم می‌گیرد برای گرفتن انتقام، از دختر این قاضی که بسیار برایش عزیز و مهم است، استفاده کند فیلم فراتر از مارها پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 15 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم وسترن، بهترین طراحی تولید، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی لباس شده و نامزد دریافت 15 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم وسترن، بهترین کارگردانی، بهترین طراحی لباس، بهترین موسیقی و بهترین بازیگر نقش اول زن اشاره کرد چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های وسترن هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی سانسور شده فیلم فوق‌العاده جذاب و دیدنی فراتر از مارها را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم فراتر از مارها Above Snakes 2022

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

960 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

644 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

433 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)
2022/06/12 بدون دیدگاه 549 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد