دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
3
  • 07 آگوست 22
  • اکشن
  • 859 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم نبرد سلطنتی Battle Royale 2000
فیلم نبرد سلطنتی با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم Battle Royale 2000
برنده 7 جایزه و کاندیدای 9 جایزه دیگر
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

Battle Royale

نام فیلم : نبرد سلطنتی – Battle Royale 2000
ژانر : اکشن | ماجراجویی | درام
زبان : زبان اصلی
کیفیت : BluRay 1080p + HQ 1080p + WEB-DL 1080p + WEB-DL 720p + WEB-DL 480p
مدت زمان : 92 دقیقه
امتیاز : 7,6 از 10
سال انتشار : 2000
محصول کشور: ژاپن
کارگردان : Kinji Fukasaku
ستارگان : Tatsuya Fujiwara, Aki Maeda, Tarô Yamamoto

اطلاعات بیشتر : IMDb
خلاصه داستان : فیلم نبرد سلطنتی در زمان آینده روایت شده و در مورد 42 دانش‌آموز کلاس نهم است که به دستور دولت ژاپن به جزیره‌ای متروکه فرستاده می‌شوند. حال نقشه، غذا و سلاح‌های مختلف به آن‌ها داده شده و یک قلاده انفجاری نیز دور گردن هر یک از آن‌ها نصب می‌شود. اگر یک قانون را زیر پا بگذارند، قلاده منفجر می‎شود. ماموریت آن‌ها این است که یکدیگر را بکشند و. آخرین نفری که زنده بماند اجازه دارد جزیره را ترک کند. اما. اگر بیش از یک بازمانده وجود داشته باشد، قلاده‌ها منفجر شده و همه آن‌ها را می‌کشد…


درباره فیلم:
نبرد سلطنتی یا بتل رویال فیلمی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام محصول. سال 2000 کشور ژاپن به کارگردانی کینجی فوکاساکو است که. توسط سه کمپانی. Toho Company و AM Associates و Fukasaku-gumi تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز. کنتا فوکاساکو براساس رمانی به همین نام. اثر کوشون تاکامی در سال 1999، به رشته تحریر درآورده. و بازیگرانی چون. تاتسویا فوجیوارا، آکی مائدا، تارو یاماموتو، چیاکی کور‌یاما، تاکاشی تسوکاموتو، سوسوکه تاکائوکا، یوکیهیرو کوتانی، اری ایشیکاوا، سایاکا کامیا و. غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم که. با بودجه 4.5 میلیون دلاری ساخته شده است. اولین بار نیز. در اکتبر سال 2000 میلادی در. جشنواره بین‌المللی فیلم Tokyo International Film Festival در کشور ژاپن به نمایش درآمد. سپس. در 16 دسامبر همان سال توسط Toei Company در سینماهای کشور ژاپن اکران شد. و. توانست به فروش تقریبی 30.6 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند. فیلم نبرد سلطنتی پس. از حضور در. جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد. برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین تدوین و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده و نامزد دریافت 9 جایزه دیگر نیز شود که. از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری اشاره کرد. فیلم نبرد سلطنتی گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند که. توسط دولت ژاپن مجبور به مبارزه تا سرحد مرگ می‌شوند. این فیلم پس. از. اکران جنجال‌های زیادی به پا کرد به طوری که توزیع آن در چندین کشور ممنوع شد. این فیلم به مدت شش هفته پس. از. اکران اولیه، پرفروش‌ترین فیلم ژاپنی زبان بود و. بعدا در 22 کشور در سراسر جهان اکران شد که در ده کشور بیش از 30 میلیون دلار فروخت. فیلم نبرد سلطنتی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و. به خصوص با انتشار به صورت دی‌وی‌دی، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. این فیلم. اغلب به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های فوکاساکو و. یکی از بهترین فیلم‌های زمان خود در نظر گرفته می‌شود. در سال 2009، فیلمساز معروف، کوئنتین تارانتینو. نبرد سلطنتی را به عنوان فیلم مورد علاقه خود در دو دهه گذشته تحسین کرد. نبرد سلطنتی آخرین فیلمی بود که. فوکاساکو کارگردانی کرد. او همچنین. شروع به کار بر روی دنباله‌ای با عنوان Battle Royale II: Requiem کرد، اما. پس. از فیلمبرداری تنها یک صحنه، در 12 ژانویه 2003 بر اثر سرطان پروستات درگذشت. پس. از آن پسر این کارگردان، کنتا فوکاساکو که فیلمنامه هر دو فیلم را نوشته بود، قسمت دوم فیلم را در سال 2003 تکمیل و منتشر کرد. در نهایت این فیلم الهام بخش رسانه‌های متعددی از جمله. فیلم‌ها، کتاب‌ها، انیمیشن‌ها، کمیک‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، رمان‌های تصویری و بازی‌های ویدیویی شد. به عنوان مثال داستان بازی بتل رویال براساس مفهوم این فیلم ساخته شده است چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های هیجان انگیز هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب و مهیج نبرد سلطنتی را با لینک مستقیم به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم نبرد سلطنتی Battle Royale 2000

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین بتل رویال کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

6.52 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.34 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.70 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

885 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

623 مگابایت

  ——————————————————– 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *