دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
1
  • 13 ژانویه 23
  • تاریخی
  • 343 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم سرنوشت عشق Love Destiny: The Movie 2022
فیلم سرنوشت عشق با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم Love Destiny: The Movie 2022
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

Love Destiny

نام فیلم : سرنوشت عشق – Love Destiny: The Movie 2022
ژانر : کمدی | تاریخی | عاشقانه
زبان : زبان اصلی
کیفیت : BluRay 1080p + HQ 1080p + WEB-DL 1080p + WEB-DL 720p + WEB-DL 480p
مدت زمان : 161 دقیقه
امتیاز : 6,2 از 10
سال انتشار : 2022
محصول کشور: تایلند
کارگردان : Adisorn Tresirikasem

ستارگان : Tanawat Wattanaputi, Ranee Campen, Paris Intarakomalyasut
اطلاعات بیشتر : IMDb
خلاصه داستان : فیلم سرنوشت عشق در مورد زوجی جوان به نام‌های موئن و کاراکت است که پس از گذراندن یک زندگی شاد و عاشقانه در دوره آیوتایا، در اوایل پادشاهی راتاناکوسین دوباره متولد می‌شوند. اما در این دوران عشق و باورهای آن‌ها در بحبوحه تهدیدهای وحشیانه در طول دوران گسترش استعمار به چالش کشیده می‌شود و…


درباره فیلم:
سرنوشت عشق فیلمی در ژانر کمدی، تاریخی و عاشقانه محصول. سال 2022 کشور تایلند به کارگردانی آدیسورن ترسیریکاسم است که توسط دو کمپانی‌. GDH 559 و Jorkwang Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز.

پاتراناد بابونسواد، بنجاماپورن سرابوا، تادساپون تیپتینناکورن و آدیسورن ترسیریکاسم به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده. و هنرمندانی چون. تنوات وتاناپوتی، رانی کامپن، پاریس اینتاراکومالیاسوت، نیمیت لوگسامپونگ، شانون سانتیناتورنکول، ویتایا پانسرینگارم، پیتر توینسترا، دنیل بروس فریزر، جاناتان سامسون، سواتجانی چایموسیک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم سرنوشت عشق اولین بار نیز. در تاریخ 28 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی GDH 559 در سینماهای کشور تایلند و توسط Golden Screen Cinemas در سینماهای مالزی و سنگاپور اکران شد سپس. در 1 دسامبر همان سال در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، استرالیا، کره جنوبی، اسپانیا، تایلند، مالزی، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم سرنوشت عشق پس. از اکران توانست بازخوردهای مثبت فروانی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کند به طوری که. برای داستان تاریخی، گروه نویسندگان، موسیقی متن، نحوه کارگردانی، طراحی تولید، طراحی چهره، فضاسازی‌ها، نحوه تدوین و تولید، طراحی لباس و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین و ستایش شد. فیلم سرنوشت عشق دنباله مجموعه تلویزیونی بسیار موفق و پرطرفدار Love Destiny محسوب می‌شود که در سال 2018 میلادی از سبکه Channel 3 پخش شد و داستان آن در قرن 19 میلادی به تناسخ شخصیت‌های اصلی می‌پردازد؛ چنانچه به فیلم‌های تاریخی علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی سانسور شده فیلم فوق‌العاده جذاب و دیدنی سرنوشت عشق را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم سرنوشت عشق Love Destiny: The Movie 2022

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

2.93 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.47 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

761 مگابایت

  ——————————————————– 

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *