خانه ترسناک دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022
دانلود فیلم گرگ وایکینگ
ژانر : ترسناک | هیجان انگیز زبان : زبان اصلی مدت زمان : 97 دقیقه سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 5.6 محصول : نروژ کارگردان : Stig Svendsen ستارگان : Liv Mjönes, Elli Rhiannon Müller Osborne, Arthur Hakalahti
خلاصه داستان : فیلم گرگ وایکینگ در مورد نوجوانی 17 ساله به نام تال است که به دلبل شغل جدید مادرش در نیروی پلیس، همراه با پدر و مادرش به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند. اما زمانی که دانش‌آموزی در یک مهمانی که تال در آن حضور دارد، به طرز فجیعی کشته می‎شود، تال به عنوان شاهد اصلی ماجرا معرفی می‌گردد. حال تال با این سوال روبرو می‌شود که آیا قاتل واقعی یک گرگ بود؟


درباره فیلم:
گرگ وایکینگ فیلمی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز محصول. سال 2022 کشور نروژ به کارگردانی استیگ سوندسن است که توسط دو کمپانی‌. Filmkameratene A/S و REinvent Studios تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. اسپن اوکان و استیگ سوندسن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده. و هنرمندانی چون. لیو میونز، الی ریانون مولر آزبورن، آرتور حکلاتی، ویدار مگنوسن، ماریوس لین، اویویند برانتزگ، ایوار اورن سوریسون، جان استنزبی، سوره بریویک، سیله اوکسلند کرون، میا فوشاگ لاباخر، پال اندرس نوردوی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم گرگ وایکینگ اولین بار نیز. در تاریخ 23 اکتبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Ramaskrik Film Festival در کشور نروژ به نمایش درآمد و پس. از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 18 نوامبر همان سال توسط کمپانی Filmkameratene A/S در سینماهای کشور نروژ اکران شد. همچنین.این فیلم در نهایت در 3 فوریه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا، چین، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن، فنلاند، هلند، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد. فیلم گرگ وایکینگ پس. از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد و برای فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری، فضاسازی‌ها، نحوه کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها، طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه، نحوه تدوین و تولید و همچنین بازی خوب بازیگران تحسین و ستایش شد؛ تهیه‌کنندگی فیلم گرگ وایکینگ را پیتر اهلن، الن آلوبرگ، ریکه انیس، جان ام. یاکوبسن، تیم کینگ، کارته اولسن، لینا پدرسن و فردریک وارستد به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از بیورنار جانسن و کیتیل شاندر لوهر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تروند توندر انجام شده است؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم جذاب و تماشایی گرگ وایکینگ را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم گرگ وایکینگ Viking Wolf 2022

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین گرگ وایکینگ کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

6.67 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.40 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.74 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

913 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

639 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)
2023/02/04 بدون دیدگاه 756 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد