دانلود فیلم و سريال,دوبله فارسی

این وبسایت https://filimserial.ir بفروش میرسد برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید
3
  • 08 مارس 23
  • فیلم
  • 2256 بازدید
  • هیچ نظر

این وبسایت https://filimserial.ir به فروش میرسد
فروش فوری سایت بدلیل مشکلات شخصی

فروش فوری سایت

فروش فوری سایت

با سلام و درود
به استحضار کاربران محترم میرساند به دلیل مشکلات شخصی این سایت به فروش میرسد.
✅یکی از مزایای خرید سایت آماده این است که بسیار سریع می‌توان سایت را در اختیار داشت. زمانی که سایتی طراحی می‌شود این مورد زمان زیادی جهت دسترسی به سایت و راه اندازی نیاز دارد. در صورتیکه با خرید سایت آماده بسیار سریع تر می‌توان به سایت دلخواه خود رسید.
✅هزینه طراحی سایت از صفر بسیار بالا است و. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه طراحی از این کار خودداری می‌کنند. در صورتیکه خرید سایت آماده اینگونه نیست.
به اطلاع خریداران محترم میرساند که این وبسایت با بیش از 9000 مطلب اعم از فیلم، سریال، انیمیشن، مستند، ورزشی و غیره موجود و در حال اکتیو میباشد.

این وبسایت کار خود را از سال 1394 شروع کرده و هم اکنون هم به کار خود بصورت فعال ادامه میدهد.
یک خواهش از دوستان دارم لطفا پیشنهاد های غیر منطقی ننمایید دوستانی که واقعا در این رشته فعالیت دارند نظر بدهند به افرادی که غیر حرفه ای قیمت اعلام میکنند پاسخ داده نخواهد شد.
به آن دسته از عزیزانی که قیمت مناسب بدهند پاسخ داده خواهد شد. هزینه و نگهداری این سایت امسال حدود 450 تا 500 میلیون بوده و قیمت پایه هم از 10 میلیارد شروع میشه و به بالاترین پیشنهاد فروخته خواهد شد.
لطفا هنگام پیشنهاد شماره تلفن همراه خود را در همین مطلب قرار دهید. شماره های شما نمایش داده نخواهد شد در صورت تایید با شما تماس گرفته خواهد شد.

با تشکر از وقتی که گذاشتید.

فروش فوری سایت

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *