خانه درام دانلود فیلم گروهبان Sergeant 2023
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم گروهبان Sergeant 2023
دانلود فیلم هندی گروهبان
ژانر : درام | هیجان انگیز زبان : زبان اصلی مدت زمان : 99 دقیقه سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 4.0 محصول : هندوستان و انگلستان کارگردان : Prawaal Raman ستارگان : Daphne Alexander, Tahir Ashraf, Malcolm Davies
خلاصه داستان : در فیلم گروهبان گروهبان نیکیل شارما (با بازی راندیپ هودا) پس از قطع عضو در حین انجام وظیفه، از افسردگی شدید رنج می‌برد. با این حال، پس از ملاقات با زنی جوان به نام مونیکا (با بازی ساپنا پابی)، نیکیل بار دیگر اعتماد به نفس خود را به دست آورده و قول می‌دهد با حل یک پرونده بحرانی، به زندگی قبلی خود بازگردد. اما آیا او می‌تواند ماموریت مهم خود را با موفقیت به پایان برساند؟


درباره فیلم:
گروهبان فیلمی در ژانر درام و هیجان انگیز محصول. مشترک کشورهای هندوستان و انگلستان سال 2023 میلادی به کارگردانی پراوال رامان است که توسط دو کمپانی‌. Jar Pictures و Jio Studios تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز پراوال رامان به نگارش درآورده و هنرمندانی چون. راندیپ هودا، دافنه الکساندر، تاهیر اشرف، سونیا گوسوامی، عادل حسین، شیپرا جین، ژاوی نیکسون، ساپنا پابی، هیتن پاتل، ریچا پراکاش، متیو توماس رابینسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم گروهبان اولین بار نیز. در تاریخ 30 ژوئن سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم JioCinema در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، لوکزامبورگ، ژاپن، کره جنوبی، چین، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. همچنین. تهیه‌کنندگی فیلم گروهبان را محیت چابرا، جیوتی دشپنده، ساداناند کدم، سمیر خورانا، آجی رای و ابهینیت سینگ راجپوت به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از توشار لال و امان پانت می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جیمز آلفرد بنجامین ادگار و جیم ادگار انجام شده است. فیلم گروهبان پس. از انتشار بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت کرد اما. در کل برای خط داستانی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای راندیپ هودا، نحوه فیلمبرداری، طراحی صحنه، سکانس‌های مهیج، جنبه‌های فنی، طراحی پوستر و همچنین موسیقی متن تحسین شد؛ در فیلم گروهبان، گروهبانی به نام نیکیل شارما به خاطر قطع عضو در حین انجام ماموریت، به افسردگی شدید دچار می‌شود؛ با این حال او پس از آشنایی با زنی جوان به نام مانیکا، اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورده و برای برگشتن به زندگی پیشین خود تصمیم می‌گیرد پرونده مهمی را حل کند؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم هندی گروهبان را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم هندی گروهبان Sergeant 2023

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.80 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

898 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

451 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/07/22 بدون دیدگاه 252 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد