خانه زبان اصلی دانلود مستند مورمون ها می آیند The Mormons are Coming 2023
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود مستند مورمون ها می آیند The Mormons are Coming 2023
دانلود مستند مورمون ها می آیند
ژانر : مستند زبان : زبان اصلی مدت زمان : 57 دقیقه سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 6.2 محصول : انگلستان کارگردان : Peggy Pictures ستارگان : Peggy Pictures
خلاصه داستان : مستند مورمون ها می آیند سفر سه مبلغ جوان تازه آموزش دیده را به تصویر کشیده است که در جزیره لنکاوی به دنبال افراد جدید می‌گردند. اما در بریتانیای فزاینده سکولار، آن‌ها چگونه مردم را متقاعد خواهند کرد که کتاب مورمون درست است؟


درباره مستند:

مورمون ها می آیند مستندی محصول. کشور انگلستان سال 2023 میلادی است که توسط کمپانی. Peggy Pictures تولید شد. مستند مورمون ها می آیند اولین بار نیز. در تاریخ 28 فوریه سال 2023 میلادی از شبکه‌های BBC و BBC Two در کشور انگلستان پخش شد سپس. توسط سرویس استریم BBC iPlayer در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. آلمان و. فرانسه .و ایتالیا و. برزیل و. چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. همچنین. تهیه‌کنندگی این مستند را دنی دیویس، دانیل هریسون، ربکا ساوتورث و آیدا ون برووسگارد به صورت مشترک برعهده داشته‌اند. در مستند مورمون ها می آیند هر ساله حدود 30000 مبلغ برای خدمت به کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان از سراسر جهان فراخوانده می‌شوند.. اکثر آن‌ها زیر 25 سال هستند و تا دو سال از خانه دور می‎شوند؛ بزرگترین مرکز آموزشی آن‌ها در اروپا واقع شده است. این مستند سفر سه مبلغ جوان را در چند ماه اول آموزش و کار در این زمینه دنبال می‌کند که می‌تواند آن‌ها را به سمت موفقیت یا شکست سوق دهد. مورمون‌ها گروه مذهبی و فرهنگی مرتبط با شاخه اصلی جنبش قدیسان آخرالزمان مسیحیت احیاگر هستند که با جوزف اسمیت در ایالت نیویورک در دهه 1820 میلادی شروع شد. مورمون‌ها آیین خود را جنبشی احیاگر می‌دانند و بر این باورند که تعالیم، آداب و رسوم و سازمان کلیسا که بر اثر نافرمانی بشر در قرون اولیه میلادی به ورطه نابودی سپرده شده بود، از طریق وحی الهی به جوزف اسمیت احیا شده‌ است. امروز بیشتر مورمون‌ها عضو کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان هستند. بعضی از مورمون‌ها نیز یا مستقلند یا مقید نیستند؛ مرکز اثرگذاری فرهنگی مورمون‌ها در یوتا است و آمریکای شمالی بیش از هر قاره دیگری مورمون دارد. نسخه زبان اصلی مستند مورمون ها می آیند را می‌توانید با لینک مستقیم و. زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر مستند مورمون ها می آیند The Mormons are Coming 2023

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

3.29 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

1.91 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.19 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

662 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

402 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/08/26 بدون دیدگاه 170 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد