خانه دوبله فارسی دانلود مستند مارها دوبله فارسی The Ultimate Guide: Snakes 1997
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود مستند مارها دوبله فارسی The Ultimate Guide: Snakes 1997
دانلود مستند مارها
ژانر : مستند زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 51 دقیقه سال انتشار : 1997 امتیاز IMDB : 7.5 محصول : انگلستان کارگردان : Mitch Turnbull ستارگان : Garry Michael Kluger, Lori Oliwenstein
خلاصه داستان : ممکن است خیلی ها از مارها خوششان نیاید و دوست نداشته باشند به آن ها نزدیک شوند و در عین حال دوست دارند از زندگی این خزنده اطلاعاتی کسب کنند؛ شبکه دیسکاوری با ساختن این مستند به ما این امکان را می دهد که به دنیای پر از شگفتی این جانور رازآلود بپردازیم. این مستند به شما این امکان را می دهد تا با کشف مارهای مختلف از طریق عکاسی، گرافیک های رایانه ای، مصاحبه با متخصص خزنده شناسی و هیپنوتیزم کردن مار کبرا و مار زنگی و … با دنیای آن ها آشنا شوید. با مشاهده مارهای کور ریز تا آناکوندای غول پیکر، با قلمرو منحصر به فرد هر یک از آن ها، نحوه سازگاری با محل زندگی، نوع شکار و غذا خوردن، روش های جفت گیری و چگونگی تکامل آن ها آشنا و سلایق مختلف این حیوانات را می آموزید.


درباره مستند:

مارها مستندی محصول. کشور آمریکا به کارگردانی میچ تورنبول است شبکه دیسکاوری چنل Discovery Channel یک کانال تلویزیونی آمریکایی معروف است که در سال 1985 تاسیس شد. این کانال متعلق به شرکت بازرگانی Discovery Inc بوده که توسط David Zaslav اداره می شود. این شبکه در ابتدا به ساخت و پخش مستندهای تلویزیونی در زمینه علوم، فناوری و تاریخ متمرکز بود. اما. در سال 2010 با برنامه های سرگرمی علمی جدید فصل جدیدی در این کانال شروع گردید. در حال حاضر این کانال تلویزیونی مهمان خانه حدود 431 میلیون خانواده در آمریکا و سراسر دنیا می باشد. مستند مارها The Ultimate Guide: Snakes دانستنی های جالب و شگفت انگیزی از مارهای سمی و غیرسمی ارائه کرده است. این فیلم در سال 1997 ساخته شد توسط میچ تورنبول Mitch Turnbull ساخته شده است و. لوری اولیونستاین و گری مایکل کلاگر فیلمنامه این مستند هیجان انگیز را نوشته اند. در جهان بیش از ۲۹۰۰ گونه مار وجود دارد که از مدار قطبی یعنی اسکاندیناوی تا استرالیا پراکنده شده‌اند. مارها در همهٔ قاره‌ها به جز قطب جنوب، دریاها و. ارتفاعات بیش از ۴۹۰۰ متر (۱۶۰۰۰ پا) در هیمالیای آسیا دیده می‌شوند. جزیره‌های فراوانی بدون مار هستند مانند جزیره ایرلند، ایسلند و زلاندنو (البته آب‌های زلاندنو هر از گاهی میزبان مار دریایی شکم‌زرد و Laticauda colubrina است). زهرمار به‌خاطر اثرات دارویی و فیزیولوژیک می‌تواند بر مولکول‌های زیستی، سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌های مختلف اثر بگذارد. بنابراین قابلیت آن را دارد که در صنعت داروسازی به‌کار گرفته شود. «کاپتوپریل» دارویی که در درمان فشارخون و. بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود، شاید یکی از معروفترین مثال‌های بهره‌گیری از زهر مار در صنعت داروسازی باشد. چنانچه علاقمند به دنیای مارها هستید تماشای این مستند شگفت انگیز را از دست ندهید. نسخه دوبله فارسی مستند فوق‌العاده جذاب و. تماشایی مارها را می‌توانید با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر مستند مارها The Ultimate Guide: Snakes 1997

  ——————————————————–  

(نسخه دویله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین مارها کلیک کنید]

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

492 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

345 مگابایت

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
2023/09/02 بدون دیدگاه 230 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد