خانه دوبله فارسی دانلود فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها دوبله فارسی Lucky Luke and the Daltons 2004
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها دوبله فارسی Lucky Luke and the Daltons 2004
دوبله فارسی کاندیدای جایزه بهترین چهره‌پردازی دانلود فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها دوبله فارسی
ژانر : کمدی | وسترن زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 80 دقیقه سال انتشار : 2004 امتیاز IMDB : 3.2 محصول : فرانسه، آلمان و اسپانیا کارگردان : Philippe Haïm ستارگان : Eric Judor, Ramzy Bedia, Saïd Serrari
خلاصه داستان : در فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها برادران دالتون به زندان محکوم شده‌اند اما هر کاری می‌توانند برای فرار از زندان انجام می‌دهند تا به یک کلاه جادویی دست پیدا کرده و زندگی خود را تغییر دهند. اما آیا آن‌ها می‌توانند به هدف خود رسیده و موفق شوند؟


درباره فیلم:

لوک خوش شانس و دالتون ها فیلمی در ژانر کمدی و وسترن محصول. کشورهای فرانسه، آلمان و اسپانیا سال 2004 میلادی به کارگردانی فیلیپ هایم است که توسط سه کمپانی. Union Générale Cinématographique (UGC) و Integral Film و Castelao Producciones تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. رمزی بدیا، میشل هازاناویسیوس، اریک جودور و موریس به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. اریک ژودور، رمزی بدیا، سعید سراری، رومن برگر، تیل شوایگر، جاویوی، مارته ویلاونگا، ژان بنگوئی، آرسن موسکا، کنستانتین آتیا، سیلوی جولی، ژینت گارسین، ماری پیر کیسی، اسماعیل فریتچی، ژان دوژاردن، الی سمون، پل نگوین، دری کال، میشل مولر، گجی آلیبو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها که با بودجه 27 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار نیز. در تاریخ 8 دسامبر سال 2004 میلادی توسط کمپانی UGC-Fox Distribution (UFD) در سینماهای کشور فرانسه و توسط کمپانی Falcom Media در سینماهای کشور آلمان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 15.8 هزار دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. این فیلم در نهایت در سال 2005 میلادی توسط کمپانی Christal Films در قالب DVD پخش گردید؛ فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها پس از اکران نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد. فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها پس. از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Goya Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین چهره‌پردازی شود؛ این فیلم با الهام از شخصیت دالتون‌ها در کمیک لوک خوش شانس ساخته شده است؛ چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های کمدی و وسترن هستید، می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم لوک خوش شانس و دالتون ها lucky luke 2 and the Daltons 2004

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

4.65 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.65 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

2.55 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.39 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

847 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/12/11 بدون دیدگاه 438 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد