خانه درام دانلود فیلم اسکی سرعتی Slalom 2020
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم اسکی سرعتی Slalom 2020
برنده 6 جایزه و کاندیدای 16 جایزه دیگر دانلود فیلم اسکی سرعتی
ژانر : فرانسه و بلژیک زبان : زبان اصلی مدت زمان : 66 دقیقه سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 6.6 محصول : فرانسه و بلژیک کارگردان : Charlène Favier ستارگان : Noée Abita, Jérémie Renier, Marie Denarnaud
خلاصه داستان : در فیلم اسکی سرعتی یک دختر 15 ساله آینده‌دار و با استعداد به نام لیز تحت هدایت یک قهرمان سابق سختگیر به نام فرد، برای تبدیل شدن به یک ستاره حرفه‌ای اسکی تمرین می‌کند. اما آیا او می‌تواند در این مسیر دشوار فشارهای جسمی و روحی را تحمل کند؟


درباره فیلم:

اسکی سرعتی فیلمی در ژانر درام محصول. کشورهای فرانسه و بلژیک سال 2020 میلادی به کارگردانی شرلین فاویه است که توسط سه کمپانی. Mille et Une Productions و CNC و Région Auvergne-Rhône-Alpes تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. شرلین فاویه، آنتوان لاکومبلز و ماری تالون به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. نوئی آبیتا، ژرمی رنیر، ماری دنارنائود، موریل کومبو، مایرا اشمیت، اکسل آریانت، میله تیستونت، گاسپارد کودر، ماکسنس کلمان، ویکتور سنگاس، آلیس برگر ساباتل، کاترین مارشال، فرد اپو، دومینیک توماس، فرانسوا گدار، مایکل واندر مایرن، فرانسوا بریو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم اسکی سرعتی که اولین فیلم بلند شرلین فاویه محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 29 آگوست سال 2020 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Angoulême Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد و پس. از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 19 می سال 2021 میلادی توسط کمپانی Jour2Fête در سینماهای کشور فرانسه و توسط کمپانی Kino Lorber در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. این فیلم در نهایت توسط کمپانی The Party Film Sales در آمریکا و. انگلستان و. سوئد و. ایتالیا و. استرالیا و. دانمارک و. بلژیک و. هلند و. برزیل و. کره جنوبی و. استونی و. اوکراین و. فرانسه، چین، هنگ کنگ، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم اسکی سرعتی پس از انتشار بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد به طوری که اغلب آن‌ها مضامین مطرح شده، موسیقی متن، نحوه فیلمبرداری، خط داستانی، اجراها، فیلمنامه، نحوه کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها، فضاسازی‌ها و همچنین ارزش‌های تولید آن را تحسین کردند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 6 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی نوئی آبیتا، بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 16 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم اول، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم اشاره کرد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم اسکی سرعتی را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم اسکی سرعتی Slalom 2020

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.19 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

613 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

306 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/12/19 بدون دیدگاه 152 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد