خانه انیمیشن دانلود انیمیشن کریگ قبل از نهر Craig Before the Creek 2023
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن کریگ قبل از نهر Craig Before the Creek 2023
دانلود انیمیشن کریگ قبل از نهر
ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | فانتزی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 88 دقیقه سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 8.8 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Matt Burnett, Ben Levin, Najja Porter ستارگان : Phil LaMarr, Noël Wells, Kimberly Hebert Gregory
خلاصه داستان : انیمیشن کریگ قبل از نهر درباره کریگ ویلیامز، بچه جدید خجالتی در شهر است که نمی داند که به زودی به بزرگترین ماجراجویی که رویاپردازی میکرد، می رود! یافتن نقشه‌های گنج و کشتی‌های دزدان دریایی و مقابله با شروری که می‌خواهد نهر محله آنها را نابود کند؛ این تازه شروع این حماسه شکار گنج هستند!


درباره انیمیشن:

کریگ قبل از نهر انیمیشنی در ژانر ماجراجویی، کمدی و فانتزی محصول. ایالات متحده آمریکا سال 2023 میلادی به کارگردانی مشترک ناجا پورتر، بن لوین و مت برنت است که توسط سه کمپانی. Cartoon Network Studios و Cartoon Network و HBO Max تولید ومنتشر شده است. فیلمنامه این انیمیشن را نیز تیفنی فورد و اَشلی کریستال هیرستون بر عهده داشته. و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون. نوئل ولز و. فیل لامار و. کیمبرلی هبرت گرگوری و. جولی هُنگ راپاپورت و. مایکل کرونر و. آنالسا فیشر و. گانر سیزمور و. فیلیپ سولومون و بایرون مارک نیوسوم و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند. این انیمیشن داستان زندگی پسر بچه ای بنام کریگ ویلیامز را روایت میکند که در یک ماجراجویی هیجان انگیز به همراه دوستانش باید به مقابله با شیطانی که قصد نابود کردن رودخانه ی محل زندگی او را دارد بپردازند. انیمیشن کریگ قبل از نهر از سرویس آمازون اکران شده که شما میتوانید نسخه اصلی این انیمیشن را از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن کریگ قبل از نهر Craig Before the Creek 2023

  ——————————————————– 

(نسخه زیرنویس انگلیسی)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.76 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

916 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

454 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/12/20 بدون دیدگاه 250 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد