خانه زبان اصلی دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق Betty’s Bad Luck in Love 2024
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق Betty’s Bad Luck in Love 2024
دانلود فیلم بدشانسی بتی در عشق
ژانر : عاشقانه | کمدی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 77 دقیقه سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 6.2 محصول : کانادا و ایالات متحده آمریکا کارگردان : Linda-Lisa Hayter ستارگان : Laci J Mailey, Marco Grazzini, Meghan Heffern
خلاصه داستان : در فیلم بدشانسی بتی در عشق خواهید دید که روابط بتی که از کودکی نفرین شده تا در عشق شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. ولی زمانی که الکس را ملاقات می‌کند، وسوسه می‌شود تا یک بار دیگر برای عشق تلاش کند. اما آیا عشق واقعی می‌تواند بر این نفرین غلبه کند؟


درباره فیلم:

بدشانسی بتی در عشق فیلمی در ژانر عاشقانه و کمدی محصول. کشورهای کانادا و ایالات متحده آمریکا سال 2024 میلادی به کارگردانی لیندا لیزا هیتر است که توسط دو کمپانی.‌ Front Street Pictures و Hallmark Media تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز کامرون یوهان به نگارش درآورده. و بازیگرانی چون. لیسی جی میلی، مارکو گراتزینی، مگان هفرن، دیوید اپستین، کریستوفر روزاموند، دیلین ویلیس، کایل وارن، جسیکا گارسی، شاونا کلارک، اندرو زاچار، آنا ماریا آلوارادو، اکستازی سندرز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم بدشانسی بتی در عشق اولین بار نیز. در تاریخ 20 ژانویه سال 2024 میلادی از شبکه Hallmark Channel در کشور آمریکا و از شبکه W Network در کشور کانادا پخش شد سپس. توسط کمپانی‌ Crown Media International Distribution در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. اسپانیا و. چین و. کره جنوبی و. سوئد و. هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، آفریقای جنوبی، مکزیک، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم بدشانسی بتی در عشق را چارلز کوپر، آلن لوئیس و کریستوفر مک نیلی به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط آدام اسلیوینسکی انجام شده و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از برادن اوبرسون می‌باشد؛موسیقی متن فیلم بدشانسی بتی در عشق توسط میکل هورویتز ساخته شده است؛ چنانچه به فیلم‌های کمدی و عاشقانه علاقه دارید، می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم بدشانسی بتی در عشق را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

ترریلر فیلم بدشانسی بتی در عشق Bettys Bad Luck in Love 2024

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.42 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

762 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

383 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/02/01 بدون دیدگاه 328 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد