خانه انیمیشن دانلود انیمیشن ربات رویاپردازی می کند Robot Dreams 2023
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن ربات رویاپردازی می کند Robot Dreams 2023
نامزد 1 اسکار، برنده 20 و کاندیدای 42 جایزه دیگر دانلود انیمیشن ربات رویاپردازی می کند
ژانر : انیمیشن | درام | موسیقی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 98 دقیقه سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.5 محصول : اسپانیا و فرانسه کارگردان : Pablo Berger ستارگان : Ivan Labanda, Albert Trifol Segarra, Rafa Calvo
خلاصه داستان : در انیمیشن ربات رویاپردازی می کند خواهید دید سگی که در دهه هشتاد میلادی در منهتن زندگی می‌کند و از تنهایی خسته شده است. یک روز او تصمیم می‌گیرد برای فرار از تنهایی برای خود یک ربات بسازد. آن‌ها به زودی به دوستانی جدایی‌ناپذیر تبدیل می‌شوند تا اینکه در یک شب تابستانی، سگ با اندوه فراوان مجبور می‌شود ربات را در ساحل رها کند. آیا آن‌ها دوباره با یکدیگر ملاقات خواهند کرد؟


درباره انیمیشن:

ربات رویاپردازی می کند انیمیشنی در ژانر درام و موسیقی محصول کشورهای اسپانیا و فرانسه سال 2023 میلادی به کارگردانی پابلو برگر است که توسط سه کمپانی.‌ Arcadia Motion Pictures و Les Films du Worso و Noodles Production تولید و منتشر شد. فیلمنامه انیمیشن ربات رویاپردازی می کند را پابلو برگر براساس رمانی تصویری اثر نویسنده آمریکایی، سارا وارون، به نگارش درآورده‌ است. همچنین. انیمیشن ربات رویاپردازی می کند که با بودجه 6 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار نیز. در تاریخ 20 می سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد و پس. از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 6 دسامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی BTeam Pictures در سینماهای کشور اسپانیا، توسط کمپانی Neon در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Curzon Film Distributors در سینماهای کشور انگلستان اکران شد. این انیمیشن در نهایت توسط کمپانی Elle Driver در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. فرانسه و. کره جنوبی و. چین و. مکزیک و. سوئد و. هلند و. ایتالیا و. بلژیک و. ژاپن و. اسپانیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی انیمیشن ربات رویاپردازی می کند را پابلو برگر، ایبون کورمنزانا، آنخل دوراندز، ایگناسی استاپه، یوکو هارامی، جولیان لاراوری، سیلوی پیالات، بنوا کواینون، ساندرا تاپیا و ژروم ویدال به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از آلفونسو دی ویالونگا می‌باشد و کارگردانی هنری آن نیز توسط خوزه لوئیس آگردا انجام شده است؛ انیمیشن ربات رویاپردازی می کند، داستان ماجراجویی‌ها و بدبیاری‌های یک سگ و یک ربات را در نیویورک سیتی در دهه هشتاد میلادی به تصویر کشیده است؛ این انیمیشن داستانی زیبا و مبهم درباره دوستی، عشق و دست دادن است؛ این انیمیشن پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Annecy International Animated Film Festival موفق شد برنده جایزه بهترین انیمیشن به کارگردانی پابلو برگر شود؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی انیمیشن فوق‌العاده زیبا و تماشایی ربات رویاپردازی می کند را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن ربات رویاپردازی می کند Robot Dreams 2023

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی چسبیده )

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.81 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

974 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

509 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/02/11 بدون دیدگاه 506 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد