خانه ترسناک دانلود فیلم زنی در هزارتو Woman in the Maze 2023
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم زنی در هزارتو Woman in the Maze 2023
برنده 7 جایزه و نامزد دریافت 9 جایزه دیگر دانلود فیلم زنی در هزارتو
ژانر : ترسناک | معمایی | هیجان انگیز زبان : زبان اصلی مدت زمان : 93 دقیقه سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 3.9 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Mitesh Kumar Patel ستارگان : Meredith VanCuyk, Joey Heyworth, Sean Dillingham
خلاصه داستان : در فیلم زنی در هزارتو خواهید دید که زن جوانی به نام گابی رینولدز، برای یک سفر کاری در شهر جروم در آریزونا خانه‌ای را اجاره می‌کند، اما به زودی متوجه می‌شود که این خانه نفرین شده است و هر زنی را که وارد آن می‌شود به دام می‌اندازد. حال خانه به یک هزارتو تبدیل شده که فرار را غیرممکن می‌کند. آیا گابی قادر خواهد بود قبل از اینکه خیلی دیر شود، نفرین را شکسته و از هزارتو فرار کند؟ یا قربانی بعدی این خانه نفرین شده، خواهد بود؟


درباره فیلم:

زنی در هزارتو فیلمی در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول. کشور ایالات متحده آمریکا سال 2023 به کارگردانی میتش کومار پاتل است که توسط کمپانی. Applied Art Productions تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز میتش کومار پاتل، اسکات گور، مت میجت، هانا وی. نانس و راب اسمات به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. مردیث ون کویک و. جویی هیورث و. شان دیلینگام و. جورج نلسون و. برندا ژان فولی و. کورتنی دیویس و. ست ویدل، یان رینولدز، اسکات گور، میچ گور، بیلی بیتزل، اما کاترین، مادو چادا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم زنی در هزارتو که با بودجه 5.5 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار نیز. در تاریخ 6 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Applied Art Pictures در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس. در 12 اکتبر همان سال توسط کمپانی Stonecutter Media در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. فنلاند و. تایوان و. ژاپن و. چین و. کره جنوبی و. تایلند و. سوئد و. هلند و. مکزیک و. اسپانیا و. دانمارک و. بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. همچنین. تهیه‌کنندگی فیلم زنی در هزارتو را مری گور، اسکات گور، مت میجت، آرت میلر و. اوم پاتل و. میتش کومار پاتل و. یان رینولدز و. جف رینولدز و اریک سیتون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از جیسون بریتون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط برنی تارین انجام شده است؛ در فیلم زنی در هزارتو، زن جوانی خانه نفرین شده‌ای را اجاره می‌کند که به زودی به یک هزارتوی ترسناک تبدیل شده و او را مجبور می‌کند برای خروج از آن، معمای این خانه اسرارآمیز را حل کند؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم زنی در هزارتو را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم زنی در هزارتو Woman in the Maze 2023

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.67 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

875 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

440 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/02/18 بدون دیدگاه 471 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد