خانه درام دانلود سریال جونگ میونگ دوبله فارسی Splendid Politics 2015
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود سریال جونگ میونگ دوبله فارسی Splendid Politics 2015
دوبله فارسی فصل اول تا قسمت 66 اضافه شد دانلود سریال جونگ میونگ دوبله فارسی
ژانر : عاشقانه | درام زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 55 دقیقه سال انتشار : 2015 امتیاز IMDB : 6.8 محصول : کره جنوبی کارگردان : Kim Sang Ho, Choi Jung Gyu ستارگان : Kim So-hyun, Hwang Min-hyun, Song Jin-woo
خلاصه داستان : در سریال جونگ میونگ خواهید دید که پرنسس جونگ میونگ زندگی خوبی را در قصر سپری می‌کند تا اینکه برادر ناتنی‌اش شاهزاده کوانگ هه، ولیعهد قانونی را اعدام کرده و تاج و تخت را غصب می‌کند. حال جونگ میونگ که در جریان قتل‌عام، موفق به فرار از قصر شده است، به عنوان یک مرد به زندگی خود ادامه می‌دهد. او هرگز اشتباه کوانگ هه را فراموش نمی‌کند، اما در میان فساد گسترده در سراسر پادشاهی، آیا جونگ میونگ می‌تواند انتقام خود را بگیرد، نظم را برقرار کند و جایگاه واقعی‌اش در قصر را پس بگیرد؟


درباره سریال:

جونگ میونگ سریالی در ژانر عاشقانه و درام محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک چویی جونگ گیو و کیم سانگ هو است که فصل اول آن در سال 2015 میلادی توسط کمپانی. Kim Jong-hak Production تولید و منتشر شد. نویسندگی این سریال را نیز کیم یی یونگ برعهده داشته. و هنرمندانی چون. چا سونگ وون، لی یئون هی، سئو کانگ جون، لی ته هوان، جونگ چان بی، هو جونگ ئون، کیم جه‌وون، یون چان یونگ، چویی کون سو، هان جو وان، آن دو گیو، لی تائه وو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال جونگ میونگ اولین بار نیز. از تاریخ 13 آوریل تا 29 سپتامبر سال 2015 میلادی از شبکه MBC در کشور کره جنوبی پخش شد سپس. در کشورهای چین و. ژاپن و. آمریکا و. انگلستان و. استرالیا و. آلمان و. کانادا و. فرانسه و. کره جنوبی و. ایتالیا و. اسپانیا و. سوئد و. دانمارک و. تایلند و. تایوان و. فنلاند و. بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ عنوان کره‌ای سریال جونگ میونگ که هواجونگ می‌باشد، نسخه کوتاه شده Hwaryeohan Jeongchi به معنای سیاست پر زرق و برق است؛ سریال جونگ میونگ برای اولین بار در ایران از 15 اردیبهشت ماه 1398 به روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و پخش شد. این سریال بار دیگر از تاریخ 21 تیر 1402 در 66 قسمت از شبکه تماشا بازپخش شد؛ سریال جونگ میونگ پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی APAN Star Awards و Korea Drama Awards موفق شد برنده جایزه Hot Star Award برای بازی سئو کانگ جون شده و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام برای بازی چا سونگ وون نیز شود؛ چنانچه به سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه دوبله فارسی سریال جونگ میونگ را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر سریال جونگ میونگ Splendid Politics 2015

——————————————————–——————
(دانلود فقط برای کاربران ایران امکان پذیر است)
——————————————————–——————
[دانلود فصل ۱ سریال جونگ میونگ]

——————————————————–——————

گزارش خرابی لینک
2024/02/24 بدون دیدگاه 272 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد