خانه اکشن دانلود فیلم دسپرادو دوبله فارسی Desperado 2024
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم دسپرادو دوبله فارسی Desperado 2024
دوبله فارسی دانلود فیلم دسپرادو دوبله فارسی
ژانر : اکشن | جنایی | هیجان انگیز زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 96 دقیقه سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 7.2 محصول : چین کارگردان : Siyu Cheng ستارگان : Danny Kwok-Kwan Chan، Tat-Wah Lok، Liqun Luo
خلاصه داستان : در فیلم دسپرادو خواهید دید که سال ها پیش، ژو کت و شلوار پوشیده بود، به تنهایی وارد یک باند شد و برادرش بانوئو را نجات داد، اما در نهایت دستگیر و زندانی شد. چند سالی به جلو، ژو که از زندان آزاد می شود و با نام مستعار لی فی در شهر زندگی بی دغدغه ای دارد. با این حال، جریان های زیرزمینی در خیابان های آرام موج می زند و موج جدید شرارت وحشتناک تر است. این بار، ژو که کجا باید برود؟


درباره فیلم:

دسپرادو فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول کشور چین سال 2024 میلادی به کارگردانی سیو چنگ است که توسط کمپانی.‌ iQIYI تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز منگمنگ هوانگ به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. دنی کووک کوان چان (دنی چان)، تات واه لوک، لیکون لو، میا موشی، وانگ بائو تانگ، زینگ یو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم دسپرادو اولین بار نیز. در تاریخ 18 ژانویه سال 2024 میلادی در سینماهای کشور چین اکران شد سپس. توسط سرویس استریم iQIYI در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. استرالیا و. برزیل و. ایتالیا و. فرانسه و. آلمان و. اسپانیا و. چین و. کره جنوبی و. هلند، دانمارک، اندونزی، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ در فیلم دسپرادو، ژو (با بازی دنی چان) سال‌ها پیش به تنهایی وارد یک گروه خلافکار شد و برادرش بانوئو را نجات داد، اما در نهایت دستگیر و زندانی شد؛ حال ژو از زندان آزاد شده و با نام مستعار لی فی در شهر زندگی آرامی را آغاز می‌کند؛ با این حال زمانی که او با گروهی از جنایتکاران خطرناک روبرو می‌شود که آرامش شهر را به هم می‌زنند، بار دیگر برای مقابله با آن‌ها وارد عمل می‌شود؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم چینی دسپرادو را با ‌لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم دسپرادو Desperado 2024

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین دسپرادو کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

6.73 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.42 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.76 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

917 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

644 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/03/03 بدون دیدگاه 360 بازدید

نظرات بسته شده اند