خانه جنایی دانلود فیلم کلاهبرداران خرده‌پا Small Time Crooks 2000
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم کلاهبرداران خرده‌پا Small Time Crooks 2000
برنده 1 جایزه و نامزد 4 جایزه دیگر دانلود فیلم کلاهبرداران خرده‌پا
ژانر : کمدی | جنایی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 70 دقیقه سال انتشار : 2000 امتیاز IMDB : 6.7 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Woody Allen ستارگان : Woody Allen, Tracey Ullman, Hugh Grant
خلاصه داستان : در فیلم «کلاهبرداران خرده‌پا» خواهید دید زوج کلاهبرداری که قصد دارند از یک بانک محلی سرقت کنند، برای عملی کردن نقشه خود، در نزدیکی بانک شروع به فروش شیرینی می‌کنند. اما در کمال تعجب، فروش شیرینی توسط آن‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و این زوج به درآمد بالایی دست پیدا می‌کنند. حال باید دید آیا این اتفاق غیرمنتظره این دو نفر را از دزدی منصرف خواهد کرد یا نه؟!


درباره فیلم:

کلاهبرداران خرده‌پا فیلمی در ژانر کمدی و جنایی محصول کشور ایالات متحده آمریکا سال 2000 میلادی به کارگردانی وودی آلن است که توسط سه کمپانی. Dreamworks Pictures و Sweetland Films و Magnolia Productions تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز وودی آلن به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. تریسی آلمن و. الین می و. هیو گرانت و. وودی آلن و. مایکل راپاپورت و. تونی دارو و. جان لاویتس و. الین استریچ و. کارولین ساکسون و. سم جوزفر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم کلاهبرداران خرده‌پا که با بودجه 25 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار نیز. در تاریخ 19 می سال 2000 میلادی توسط کمپانی DreamWorks Distribution در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی FilmFour در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 29.9 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند سپس توسط کمپانی DreamWorks Home Entertainment در قالب DVD منتشر گردید. فیلم کلاهبرداران کوتاه مدت پس. از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده و نامزد دریافت 4 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش اول زن اشاره کرد؛ در فیلم کلاهبرداران خرده‌پا، ری (با بازی وودی آلن) تبهکاری خرده‌پا است که قصد دارد به همراه شرکای خود یک پیتزا فروشی افتتاح کرده و از طریق آن به بانک محل دستبرد بزنند؛ اما از آنجایی که همسر او پیتزاپز خوبی نیست ولی شیرینی‌های عالی می‌پزد، آن‌ها اقدام به‌ فروش شیرینی می‌کنند؛ در این میان وقتی آن‌ها در حفر تونل به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند، شغل شیرینی‌فروشی آن‌ها پردرآمد می‌شود. همچنین. این فیلم پس. از اکران نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم کلاهبرداران خرده‌پا را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم کلاهبرداران خرده‌پا Small Time Crooks 2000

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

1.40 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

707 مگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

387 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/04/06 بدون دیدگاه 508 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد