خانه انیمیشن دانلود انیمیشن کشتی نوح Noah’s Ark 2024
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
صفحه اینستاگرام ما
دانلود انیمیشن کشتی نوح Noah’s Ark 2024
دانلود انیمیشن کشتی نوح
ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | موزیکال زبان : زبان اصلی مدت زمان : 96 دقیقه سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 5.0 محصول : برزیل، هندوستان، هلند و ایالات متحده آمریکا کارگردان : Alois Di Leo, Sergio Machado, René Veilleux ستارگان : Rodrigo Santoro, Marcelo Adnet, Alice Braga
خلاصه داستان : در انیمیشن «کشتی نوح: خواهید دید انیمیشن نگاهی طنز و جذاب به یکی از داستان‌های معروف و شناخته‌شده تمام اعصار یعنی داستان کشتی حضرت نوح دارد. این فیلم داستان دو موش را دنبال می‌کند که یکی از آنها وینی یک شاعر ترسو و دیگری تیتو یک گیتاریست با استعداد و بامزه است. هنگام وقوع سیل، تنها یک نر و یک ماده از هر گونه از حیوانات مجاز به ورود به کشتی نوح هستند. با کمک یک سوسک باهوش و خوش شانس، وینی و تیتو به کشتی نوح راه پیدا می‌کنند و حالا باید با هم جلوی یک فاجعه پیش بینی نشده یعنی مواجهه بین حیوانات گوشت‌خوار و گیاه‌خوار را بگیرند! در همین حین، حیوانات یک سری از آهنگ‌های کلاسیک را اجرا می‌کنند که تحت تأثیر شاعر معروف جهان، وینیسیوس دی مورائس، قرار گرفته‌اند. آیا این موجودات گرفتار شده در این کشتی میتوانند تا ۴۰ روز و ۴۰ شب زنده بمانند؟


درباره انیمیشن:

کشتی نوح: یک ماجراجویی موزیکال انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و موزیکال محصول. کشورهای برزیل، هندوستان، هلند و ایالات متحده آمریکا سال 2024 میلادی به کارگردانی مشترک اَلایس دی لئو، سرجیو ماچادو و رنه ویلو است که. این انیمیشن همانطور که از نامش پیداست. داستان واقعی کشتی حضرت نوح (ع) را در قالب طنز و موزیکال به تصویر کشیده است. کَشتی نوح نام یک کشتی. در داستان‌های کتب مقدس در ادیان ابراهیمی است. در این داستان گفته می‌شود نوح به فرمان یهوه این کشتی را ساخت تا خود، خانواده خود و. چند نمونه از هر حیوان را از پیامدهای طوفان نوح نجات دهد. این داستان در بخش‌های ۶ تا ۹ کتاب پیدایش، اولین کتاب از تورات یهودیان و قرآن (سوره‌های ۱۱ و ۷۱) آمده و نسخه‌های دیگری از آن نیز در دیگر منابع یهودی، مسیحی و اسلامی دیده می‌شود. اما ماجراهای انیمیشن کشتی نوح از زاویه دو حیوان به تصویر کشیده شده است. دو موش به نام های Vini و Tito که برای نجات خود هر طور شده باید وارد کشتی نوح شوند اما تنها با کمک یک سوسک زرنگ از پس این کار بر می آیند. انمیشن نوک آرک اولین بار نیز. 14 فوریه 2024 در کشور هلند به نمایش درآمد و هنرمندانی چون. خودریگو سانتورو و. مارسلو ادنت و. آلیس براگا و. کیث سیلورستاین و. ایان جیمز کورلت و. لوئیس برمودز .و لیلا مک کان و. دبرا ویلسون و. کریستوفر کوری اسمیت و. ریچل بوترا، میستی لی و. ریک زیف و. دیوید لاج و. بیل راجرز و. کرن استراسمن و. مارک لیویز و نیسا وارد از صداپیشگان انیمیشن کشتی نوح می باشند. شما میتوانید نسخه زبان اصلی انیمیشن کشتی نوح را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن کشتی نوح Noahs Ark 2024

  ——————————————————–  

(زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

2.44 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.21 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

627 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2024/05/05 بدون دیدگاه 237 بازدید شنبه 29 اردیبهشت 1403
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد