خانه اکشن دانلود فیلم مخمصه دوبله فارسی Heat 1995
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم مخمصه دوبله فارسی Heat 1995
دوبله فارسی کاندیدای دریافت ۱۴ جایزه بین المللی دانلود فیلم مخمصه
ژانر : اکشن | جنایی | درام زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 170 دقیقه سال انتشار : 1995 امتیاز IMDB : 8.3 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Michael Mann ستارگان : Robert De Niro, Al Pacino, Val Kilmer , آل پاچینو
خلاصه داستان : «نیل مکالی»، سارقی است که تخصصش انجام سرقت های بزرگ و پرخطر مثل حمله به بانک و وسایل نقلیه ی مخصوص حمل و نقل پول و اوراق بهادار است. «وینسنت هانا» نیز کارآگاهی است لس آنجلسی که مصمم است او را به دام بیندازد و .


در باره فیلم:
مخمصه فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و درام محصول. سال ۱۹۹۵ کشور آمریکا به کارگردانی مایکل مان است که توسط کمپانی برادران وارنر. Warner Bros تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز. مایکل مان برعهده داشته و بازیگرانی چون. آل پاچینو، رابرت دنیرو، تام سایزمور، دایان ونورا، ایمی برنمن، اشلی جاد، میکلتی ویلیامسون، وس استودی، تد لواین، جان ویت، وال کیلمر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم که براساس داستانی واقعی در دهه ۱۹۶۰ و تعقیب و گریز افسر پلیس سابق شیکاگو، چاک آدامسون با جنایتکاری به نام مک‌کالی ساخته شده است اولین بار نیز. در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۱۹۹۵ توسط کمپانی برادران وارنر در کشور آمریکا منتشر گردید و در مدتی کوتاه به یک موفقیت تجاری تبدیل شد. این فیلم به فروش ۶۷ میلیون دلار در ایالات متحده آمریکا و در مجموع ۱۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرد. فیلم مخمصه پس. از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد نامزد دریافت ۱۴ جایزه شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی ۲ جایزه ساترن برای بهترین فیلم اکشن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی وال کیلمر اشاره کرد. این فیلم پس. از اکران با نظرات مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد، آن‌ها فیلمنامه و همچنین بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو را مورد ستایش قرار دادند.

تریلر فیلم مخمصه Heat 1995

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.53 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.26 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

647 مگابایت

  ——————————————————–  

(نسخه کامل دوبله فارسی )

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.24 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.03 گیگابایت

دانلود صوت دوبله فارسی

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی بازبینی شده)
(نسخه کامل دوبله فارسی )
2021/04/30 بدون دیدگاه 8,771 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد