خانه دوبله فارسی دانلود مستند ساخت بازی آخرین بازمانده از ما دوبله فارسی Grounded: Making the Last of Us 2013
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود مستند ساخت بازی آخرین بازمانده از ما دوبله فارسی Grounded: Making the Last of Us 2013
دوبله فارسی دانلود مستند ساخت بازی آخرین بازمانده از ما
ژانر : مستند زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 84 دقیقه سال انتشار : 2013 امتیاز IMDB : 8.2 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Jason Bertrand, Matt Chandronait ستارگان : Christophe Balestra, Jacob Minkoff, Anthony Newman
خلاصه داستان : این مستند یکی از بهترین مستند‌های ساخته شده در دنیای بازی‌های ویدیویی است که شما را با روند و چالش‌های بسیار زیاد ساخت یک بازی رده اول از ابتدایی‌ترین مراحل تا روز عرضه آن آشنا می‌کند. در این مستند خواهید دید که چگونه شرکت ناتی‌داگ ایده ساخت یک آی‌ پی جدید را پرورش داده و در نهایت آن را به یکی از شاهکار‌های دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کند. 

درباره مستند:
ساخت بازی آخرین بازمانده از ما مستندی محصول. سال 2013 کشور آمریکا به کارگردانی جیسون برتراند و مت چاندرونت است که توسط کمپانی. Area 5 تولید و منتشر شد. تهیه‌کنندگی این مستند را نیز. جیسون برتراند و مت چاندرونت به صورت مشترک برعهده داشته‌اند. همچنین. افرادی همچون. کریستف بالاسترا، ژاکوب مینکف، آنتونی نیومن، ریکی کامبیر، بنسون راسل، ایوان ولز، اریک پانگیلینان، فیلیپ آ. کوواتز، تراویس مک اینتاش و غیره نیز در این مستند حضور دارند. این مستند اولین بار نیز. در تاریخ 14 ژوئن سال 2013 میلادی توسط کمپانی Amazon Instant Video در کشور آمریکا اکران شد سپس. در 17 فوریه سال 2014 در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. این مستند پس. از پخش با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد به طوری که برای نحوه کارگردانی و همچنین مضامین تحسین گردید. جالب است بدانید مستند ساخت بازی آخرین بازمانده، پشت صحنه مراحل ساخت بازی پرطرفدار «آخرین بازمانده از ما» The Last of Us را به تصویر کشیده است و. مراحل پیشرفت سرسختانه و همچنین فلسفه منحصر به فرد در ساخت این بازی ویدیویی پرطرفدار و جذاب را به بیننده نشان می‌دهد. آخرین بازمانده از ما، یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که در سال 2013 عرضه شد. توسعه این بازی بر عهده ناتی داگ بوده‌ است و به وسیله سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌ است؛ داستان بازی در سراسر ایالات متحده پس از پسارستاخیزی رخ می‌دهد و بازیکن باید جوئل، که وظیفه اسکورت دختر نوجوان، الی، را بر عهده دارند را کنترل کند؛ آخرین بازمانده از ما، از دید سوم شخص بازی می‌شود؛ نسخه دوبله فارسی دو زبانه مستند ساخت بازی آخرین بازمانده از ما را می‌توانید با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر مستند ساخت بازی آخرین بازمانده از ما Grounded: Making the Last of Us 2013

  ——————————————————–  

(نسخه کامل دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p

Download Now

1.54 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

898 مگابایت

 دانلود صوت دوبله فارسی

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(نسخه کامل دوبله فارسی)
2017/09/21 بدون دیدگاه 3,832 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد