خانه درام دانلود فیلم پازل Puzzle 2018
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم پازل Puzzle 2018
برنده ۲ جایزه و کاندیدای دریافت ۲ جایزه دیگر دانلود فیلم پازل
ژانر : درام زبان : زبان اصلی مدت زمان : 103 دقیقه سال انتشار : 2018 امتیاز IMDB : 6.7 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Marc Turtletaub ستارگان : Irrfan Khan، Kelly Macdonald، David Denman
خلاصه داستان : داستان فیلم درباره مادری به نام اگنس است که در طول روز بیشتر وقت خود را صرف نگهداری از دو پسرش میکند. اما یک روز اگنس برای جشن تولد چهل سالگی خود یک پازل بزرگ دریافت کرده و در نتیجه متوجه علاقه‌اش به حل پازل میشود. اکنون اگنس تصمیم میگیرد تا برای دیدن پازل‌های پیچیده‌تر به فروشگاهی در شهر نیویورک برود و همین موضوع باعث آشنایی او با فردی به نام رابرت که در گذشته قهرمان مسابقات پازل بوده است میشود.


در باره فیلم:
پازل فیلمی در ژانر درام محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی مارک تورتلتوب است که توسط دو کمپانی Big Beach Films و Rosto تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز پولی مان و اورن موورمن به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون کلی مکدونالد، عرفان خان، دیوید دنمن، دنیل استوارت شرمن، آستین آبرامز، بوبا ویلر، متیو شیفرین، لارنس آرانسیو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس یک فیلم آرژانتینی به همین نام محصول سال ۲۰۱۰ میلادی ساخته شده است. اولین بار در تاریخ ۲۳ ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی در جشنواره فیلم ساندس Sundance Film Festival اکران شد سپس در ۷ سپتامبر همان سال توسط سونی پیکچرز در کشور انگلستان به نمایش درآمد.

تریلر فیلم پازل Puzzle 2018

  ——————————————————–  

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

1.76 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

907 مگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

453 مگابایت

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/06/27 بدون دیدگاه 880 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد