خانه اکشن دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
صفحه اینستاگرام ما
دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012
دانلود فیلم روز یادبود
ژانر : اکشن | درام | تاریخی | جنگی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 104 دقیقه سال انتشار : 2012 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Samuel Fischer ستارگان : James Cromwell، Jonathan Bennett، John Cromwell
خلاصه داستان : پسری 13 ساله به نام کایل وگر چمدان قفلدار پدر بزرگش باد را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است، پیدا کرده و به گفته‌های دیگران مبنی بر پس دادن آن، توجهی نمیکند. اکنون باد با او معامله‌ای انجام میدهد، اینکه کایل میتواند 3 یادگاری را انتخاب کرده و باد نیز باید ماجراهای مربوط به هر کدام از آن‌ها را تعریف کند. این فیلم نه تنها ما را به سفری به گذشته پیچیده جنگ در زمان باد، بلکه به آینده جنگ در دوران کایل نیز میکشاند.


درباره فیلم:
روز یادبود فیلمی در سبک اکشن، درام، تاریخی و جنگی محصول سال 2012 کشور آمریکا به کارگردانی ساموئل فیشر است که توسط کمپانی Perspective Films تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز مارک کانکلین و جف تراکسلر به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون جاناتان بنت، جیمز کرامول، جان کرامول، جکسون باند، امیلی فرادنبورگ، چارلز هابل، توماس سلوود و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که با بودجه تقریبی 4.2 میلیون دلار ساخته شده است. اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم نیوپورت Newport Beach International Film Festival به نمایش درآمد سپس در تاریخ 29 می سال 2012 نیز در کشور آمریکا منتشر گردید شد.

تریلر فیلم روز یادبود Memorial Day 2012

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

2.21 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

1.17 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

617 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/07/11 بدون دیدگاه 818 بازدید شنبه 22 اردیبهشت 1403
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد