خانه خانوادگی دانلود فیلم ماجراهای من با سانتا My Adventures with Santa 2019
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم ماجراهای من با سانتا My Adventures with Santa 2019
دانلود فیلم ماجراهای من با سانتا
ژانر : خانوادگی | کمدی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 92 دقیقه سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 4.2 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Brian Skiba ستارگان : Denise Richards، Patrick Muldoon، Jamie Luner
خلاصه داستان : خانواده نولان امسال کریسمس متفاوتی را تجربه خواهند کرد. زمانی که آن‌ها برای خرید کریسمس، وارد یک فروشگاه اسرارآمیز میشوند، از طریق یک گوی برفی جادویی به قطب شمال منتقل میشوند. اکنون خانواده نولان باید برای نجات کریسمس با سانتا و الف‌ها متحد شوند. در این میان عشق میان آن‌ها با انجام این ماموریت قوی‌تر شده و معنای واقعی کریسمس و با هم بودن را درک میکنند.


درباره فیلم:
ماجراهای من با سانتا فیلمی در سبک خانوادگی و کمدی محصول سال 2019 کشور آمریکا به کارگردانی برایان اسکیبا است که توسط سه کمپانی Hollywood Media Bridge و Optimad Entertainment Media و Project Z Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز برایان اسکیبا و متیو کوپولا به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون دنیس ریچاردز، پاتریک مولدن، جمی لونر، جیانی کاپالدی، اریک دوین، فیلیپ بی گلدفاین، دکلان فولی، آیدان فولی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 5 نوامبر سال 2019 میلادی توسط Universal Studios در کشور آمریکا منتشر شد.

تریلر فیلم ماجراهای من با سانتا My Adventures with Santa 2019

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

1.93 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

0.99 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

506 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/07/16 بدون دیدگاه 503 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد