خانه درام دانلود فیلم نقشه خروج Exit Plan 2019
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم نقشه خروج Exit Plan 2019
برنده 1 جایزه و کاندیدای دریافت 4 جایزه دیگر دانلود فیلم نقشه خروج
ژانر : درام | معمایی زبان : زبان اصلی مدت زمان : 78 دقیقه سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 5.1 محصول : دانمارک، آلمان و نروژ کارگردان : Jonas Alexander Arnby ستارگان : Nikolaj Coster-Waldau, Tuva Novotny, Robert Aramayo
خلاصه داستان : یک نماینده بیمه به نام مکس در حال حل پرونده ناپدید شدن یک مرد متاهل می‌باشد. این ماموریت او را به سمت سفری طولانی و مرموز سوق داده و در نهایت به هتلی مخفی به نام Aurora می‌رساند. یک مرکز مخفی منحصر به فرد که با خیال پردازی‌های پیچیده باعث خودکشی افراد می‌شود. حال. مکس در بحبوحه یک بحران وجودی، شروع به زیر سوال بردن درک خود از واقعیت می‌کند. آیا مرگ تنها راه خروج از این هتل مرموز است؟


درباره فیلم:
نقشه خروج فیلمی در ژانر درام و معمایی محصول. سال 2019 کشورهای دانمارک، آلمان و نروژ به کارگردانی جوناس الکساندر آرنبی است. که توسط سه کمپانی. Snowglobe Films و Mer Film و Garage Film AB تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز راسموس بیرش به رشته تحریر درآورده. و هنرمندانی چون. نیکلای کاستر-والدو، توا نووتنی، کیت اشفیلد، رابرت آرامایو، جن بیجووئیت، یوهانا وکالک، سونیا ریشتر، مته لیسدال و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم اولین بار در تاریخ 3 اکتبر سال 2019 میلادی در جشنواره بین‌المللی Sitges Film Festival به نمایش درآمد. سپس. در تاریخ 21 نوامبر در سینماهای کشور دانمارک و آمریکا اکران شد. همچنین. فیلم پس. از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد. برنده 1 جایزه برای بهترین موسیقی شده و نامزد دریافت 4 جایزه دیگر نیز. شود که. از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین کارگردان دانمارکی و بهترین فیلم سینمایی اشاره کرد.

تریلر فیلم نقشه خروج Exit Plan 2019

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی سانسور شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

1.40 گیگابایت

دانلود نسخه BluRay 720p
Download Now

723 مگابایت

دانلود نسخه BluRay 480p
Download Now

364 مگابایت

——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی سانسور شده)
2021/11/04 بدون دیدگاه 494 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد