خانه زبان اصلی دانلود مستند پرندگان بهشتی Winged Seduction: Birds of Paradise 2012
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود مستند پرندگان بهشتی Winged Seduction: Birds of Paradise 2012
دانلود مستند پرندگان بهشتی
ژانر : مستند زبان : زبان اصلی مدت زمان : 45 دقیقه سال انتشار : 2012 امتیاز IMDB : 6.4 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Molly Hermann ستارگان : Molly Hermann
خلاصه داستان : در مستند پرندگان بهشتی با پرنده‌شناس معروف، اد اسکولز همراه شوید تا به اعماق دورافتاده‌ترین جنگل‌های روی زمین سفر کرده و 39 گونه از شگفت‌انگیزترین پرندگان جهان به نام پرندگان بهشتی ​​را جستجو کنید. این ماموریت، تیم مستندساز را به جنگل‌های یکی از آخرین مکان‌های وحشی روی زمین در گینه نو می‌برد، جایی که کودکان و زنان کارهای سنگین انجام می‌دهند و مردان نیز در جنگ‌های قبیله‌ای شرکت می‌کنند. این جنگل‌های غیرقابل نفوذ و جزایر دور افتاده، همگی مناطقی دست نخورده را ایجاد می‌کنند که در آن پرندگان معمولی به برخی از زیباترین گونه‌های عجیب و غریب روی زمین تبدیل شده‌اند؛ تماشای این مستند خارق العاده را به علاقمندان توصیه میکنیم.


درباره مستند:
پرندگان بهشتی مستندی محصول. سال 2012 کشور ایالات متحده آمریکا به کارگردانی مولی هرمان است که توسط کمپانی. The Biscuit Factory تولید و منتشر شد. نویسندگی این مستند را نیز. مولی هرمان برعهده داشته‌‌ و جاش گودمن نیز به عنوان راوی در آن حضور دارد. همچنین. مستند پرندگان بهشتی اولین بار نیز. در تاریخ 22 نوامبر سال 2012 میلادی از شبکه نشنال جئوگرافیک National Geographic در کشور آمریکا پخش شد سپس. همزمان به صورت اینترنتی نیز در آمریکا و سایر کشورها منتشر گردید. تهیه‌کنندگی مستند پرندگان بهشتی را نیز مولی هرمان، جرد لیپ‌ورث، اندی سیلوراشتاین و آن تارانت به صورت مشترک برعهده داشته‌اند. جالب است بدانید این مستند پس. از پخش با نظرات مثبت فراوان از سوی مخاطبان روبرو شد و. اغلب آن‌ها وجود صحنه‌های جذاب و زیبا، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری را مورد ستایش قرار دادند.

تریلر مستند پرندگان بهشتی Winged Seduction: Birds of Paradise 2012

  ——————————————————– 

(زنسخه زبان اصلی)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

866 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

434 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

217 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(نسخه زبان اصلی)
2022/01/03 بدون دیدگاه 544 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد