خانه انیمیشن دانلود انیمیشن ویکتور در دریا دوبله فارسی Victor In The Sea 2003
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن ویکتور در دریا دوبله فارسی Victor In The Sea 2003
دوبله فارسی دانلود انیمیشن ویکتور در دریا
ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | خانوادگی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 43 دقیقه سال انتشار : 2003 امتیاز IMDB : 5.3 محصول : تایوان کارگردان : Ajit Arianthou ستارگان : Ajit Arianthou
خلاصه داستان : در انیمیشن ویکتور در دریا خواهید دید پسری جوان به نام مارتی دقیقا مانند پدرش عاشق دریا است. اما مادر مارتی از این موضوع نگران است زیرا پدر مارتی زمانی که او یک نوزاد بود به دریا رفت و دیگر هرگز بازنگشت. حال مارتی نیز زمانی که به یک سفر دریایی می‌رود، ناپدید شده و دیگر خبری از او به مادرش نمی‌رسد. چندین سال بعد مادر مارتی با مردی جوان روبرو می‌شود که بسیار شبیه به پسرش است، اما این مرد جوان او را نمی‌شناسد. حال باید دید آیا این مرد جوان واقعا مارتی است یا خیر؟


درباره انیمیشن:
ویکتور در دریا انیمیشنی ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی آجیت آریانتو محصول. کشور تایوان است که در سال 2003 میلادی توسط دو کمپانی. IFD FILMS و ARTS LIMITED تولید و منتشر شد. فیلمنامه انیمیشن را نیز. آجیت آریانتو به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌‌‌‌ و تهیه کنندگی آن نیز برعهده اچ سیفول و آناس ان‌آر بوده است. همچنین این انیمیشن اولین بار نیز. در سال 2003 میلادی در کشور تایوان به نمایش درآمد سپس. در قالب DVD در تایوان، آمریکا و سایر کشورها نیز منتشر گردید. جالب است بدانید کارتون ویکتور در دریا پس. از پخش نقدهای متفاوتی دریافت کرد. این انیمیشن اغلب برای داستان فانتزی و ارزش‌های تولید تحسین شد اما. در مقابل برای نحوه کارگردانی، شخصیت پردازی‌ها و همچنین گرافیک مورد انتقاد قرار گرفت. در انیمیشن ویکتور در دریا خواهید دید پسری به نام مارتی که عاشق سفر دریایی است یک روز خانه و مادرش را برای رفتن به یک ماجراجویی دریایی ترک می‌کند اما مانند پدرش دیگر بازنمی‌گردد. سال‌ها بعد مادر مارتی، مرد جوانی را می‌بیند که بسیار به او شباهت دارد، اما این مرد، زن را نمی‌شناسد. حال باید دید آیا این مرد جوان واقعا مارتی است که مادرش را فراموش کرده یا خیر. شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی انیمیشن بسیار زیبا و تماشایی ویکتور در دریا را با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن ویکتور در دریا Victor In The Sea 2003

انیمیشن ویکتور در دریا

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی ویکتور در دریا)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین ویکتور در دریا کلیک کنید]

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

292 مگابایت

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی ویکتور در دریا)
2022/06/29 بدون دیدگاه 375 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد