خانه اکشن دانلود فیلم هندی قاعده بازی دوبله فارسی Khel: No Ordinary Game 2003
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم هندی قاعده بازی دوبله فارسی Khel: No Ordinary Game 2003
دوبله فارسی دانلود فیلم هندی قاعده بازی
زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 148 دقیقه سال انتشار : 2003 امتیاز IMDB : 4.1 محصول : هندوستان کارگردان : Yusuf Khan ستارگان : Sunny Deol, Suniel Shetty, Ajay Jadeja
خلاصه داستان : فیلم قاعده بازی در مورد مردی ثروتمند به نام دیو (با بازی سونیل شتی) است که متوجه می‌شود بهترین دوستش روهان، عاشق همان زنی شده است که او دوستش دارد. پس از مدتی روهان به جرم قتل دستگیر و به حبس ابد محکوم می‌شود. در این میان یک مامور پلیس به نام راجویر اسکیندیا (با بازی سانی دئول) پرونده روهان را به عهده گرفته و پس از مدتی متقاعد می‌شود که روهان قربانی یک توطئه ترسناک شده است و..


در باره فیلم:
قاعده بازی فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و درام محصول. سال 2003 کشور هندوستان به کارگردانی یوسف خان است که توسط دو کمپانی. Galaxy Entertainment Corp. Ltd و Popcorn Motion Pictures تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز یوسف خان به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون. سانی دئول، سونیل شتی، سلینا جایتلی، گلشن گروور، راهول پارمار، دیویداس چیپا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. این فیلم اولین بار نیز. در تاریخ 3 اکتبر سال 2003 میلادی توسط کمپانی Popcorn Motion Pictures در سینماهای کشور هندوستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 1.6 میلیون دلار در باکس آفیس دست پیدا کند سپس. در آمریکا، انگلستان، هندوستان و سایر کشورها نیز در قالب DVD منتشر گردید. فیلم قاعده بازی پس. از اکران بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد اما عموما برای بازی بازیگران به ویژه بازی جذاب سانی دئول و سونیل شتی، سکانس‌های مهیج، نحوه کارگردانی، موسیقی متن، نحوه فیلمبرداری، طراحی صحنه و همچنین داستان جنایی ستایش گردید؛ چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های هندی هستید، می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم بسیار مهیج و تماشایی قاعده بازی را با لینک مستقیم به صورت سانسور شده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم هندی قاعده بازی Khel: No Ordinary Game 2003

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین قاعده بازی کلیک کنید]

دانلود نسخه DVD 480p
Download Now

0.98 گیگابایت

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی بازبینی شده)
2022/09/14 بدون دیدگاه 858 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد