خانه انیمیشن دانلود انیمیشن درون کهکشانی Entergalactic 2022
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود انیمیشن درون کهکشانی Entergalactic 2022
دانلود انیمیشن درون کهکشانی
ژانر : انیمیشن | کمدی | موزیکال | عاشقانه زبان : زبان اصلی مدت زمان : 74 دقیقه سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 7.5 محصول : ایالات متحده آمریکا و انگلستان کارگردان : Fletcher Moules ستارگان : Timothée Chalamet, Vanessa Hudgens, Keith David
خلاصه داستان : انیمیشن درون کهکشانی در مورد یک هنرمند جوان به نام جباری است که در آستانه یک موفقیت واقعی قرار دارد. در این میان او به صورت اتفاقی با همسایه جدیدش، میدو، آشنا شده و به او علاقه‌مند می‌شود. حال جباری باید بفهمد که آیا می‌تواند فضایی برای عشق در زندگی‌اش ایجاد کند یا خیر؟


درباره فیلم:
درون کهکشانی انیمیشنی در ژانر کمدی، موزیکال و عاشقانه به کارگردانی فلچر مولز محصول. کشورهای آمریکا و انگلستان است که در سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌های. Double Negative (DNEG) و Khalabo Ink Society و MAD SOLAR تولید و منتشر شد. فیلمنامه انیمیشن بین کهکشانی را نیز. کید کادی، ایان ادلمن، سیدنی شلیف و موریس ویلیامز به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌‌‌ است. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون. تیموتی شالامی، ونسا هاجنز، کیث دیوید، مکالی کالکین، لورا هرییر، کید کادی، کریستوفر ابوت، جسیکا ویلیامز، جیدن اسمیت و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند. همچنین. انیمیشن درون کهکشانی اولین بار نیز. در تاریخ 30 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. همچنین. بین کهکشانی با الهام از زندگی خواننده، ترانه‌نویس، تهیه‌کننده موسیقی و. بازیگر آمریکایی، کید کادی ساخته شده است انیمیشن بین کهکشانی درباره جباری یک هنرمند جوان است که به طور اتفاقی با همسایه جدیدش، میدو، ملاقات کرده و عاشق او می‌شود؛ حال جباری تلاش می‌کند تا قسمتی از زندگی‌اش را برای عشق اختصاص دهد؛ کید کودی این انیمیشن را به عنوان بخشی از آلبوم موسیقی جدید خود به همین نام ساخته است؛ انیمیشن بین کهکشانی ابتدا قرار بود به عنوان یک مجموعه تلویزیونی ساخته شود اما در 25 آگوست سال 2022، به عنوان یک ویژه برنامه تلویزیونی پخش شد. شما می‌توانید نسخه زبان اصلی انیمیشن فوق‌العاده جذاب و. دیدنی درون کهکشانی را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن درون کهکشانی Entergalactic 2022

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین درون کهکشانی کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

5.00 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

1.79 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.30 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

683 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

485 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)
2022/10/11 بدون دیدگاه 1,009 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد