خانه زندگی نامه دانلود فیلم 77 دلگرم کننده Film 77 Heartwarmings 2021
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم 77 دلگرم کننده Film 77 Heartwarmings 2021
کاندیدای دریافت 4 جایزه بین‌المللی دانلود فیلم 77 دلگرم کننده
ژانر : کمدی | عاشقانه زبان : زبان اصلی مدت زمان : 90 دقیقه سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 4.5 محصول : چین و هنگ کنگ کارگردان : Herman Yau ستارگان : Pak-ho Chau, Charlene Choi, Jai Day
خلاصه داستان : فیلم ۷۷ دلگرم کننده در مورد دختری جوان به نام ایوا است که برای برآورده کردن آرزوی مادر بیمارش، تصمیم به ازدواج گرفته است. در این میان او خود را میان سه خواستگار گرفتار می‌بیند، نامزد سابقش آدام، یک هنرمند خیابانی مرموز و یک میلیاردر عجیب و غریب. اما این در حالی است که آدام همچنان امیدوار است که با تلاش سخت برای 78امین بار مورد بخشش ایوا قرار گرفته و نظرش را عوض کند. حال باید دید آیا آدم می‌تواند از این فرصت برای نجات عشق واقعی خود استفاده کند؟


درباره فیلم:
۷۷ دلگرم کننده فیلمی در ژانر کمدی و عاشقانه محصول. سال 2021 کشورهای چین و هنگ کنگ به کارگردانی هرمان یائو است که توسط دو کمپانی. Golden Village Pictures و Clover Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه فیلم 77 دلگرم کننده را نیز. اریکا لی، هرمان یائو، چارلین چوی و لارنس چنگ براساس رمانی به همین نام نوشته اریکا لی، به رشته تحریر درآورده. و بازیگرانی چون. پارک-هو چائو، چارلین چوی، جی دی، ماریو موریر، میشل وای، ناتالی تانگ، جینا هو، کارا وای و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم 77 دلگرم کننده اولین بار نیز. در تاریخ 14 می سال 2021 میلادی توسط Clover Films در سینماهای کشور چین و سنگاپور اکران شد و توانست به فروش تقریبی 4.3 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس. در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، چین، هنگ کنگ، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم 77 دلگرم کننده پس. از اکران بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد اما. برای داستان عاشقانه، فیلمنامه، نحوه کارگردانی، بازی خوب بازیگران، سکانس‌های طنز، ارزش‌های تولید و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شد. فیلم 77 دلگرم کننده پس. از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Macau International Movie Festival موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه Golden Lotus Awards شود که. از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه اشاره کرد. شما می‌توانید نسخه زبان اصلی سانسور شده فیلم چینی 77 دلگرم کننده را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم 77 دلگرم کننده Film 77 Heartwarmings 2021

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین ۷۷ دلگرمی کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

6.27 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.26 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.64 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

856 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

606 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)
2022/11/11 بدون دیدگاه 418 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد