خانه اکشن دانلود فیلم هندی انفجار دوبله فارسی Dhamaka 2022
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم هندی انفجار دوبله فارسی Dhamaka 2022
دوبله فارسی کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد دانلود فیلم هندی انفجار
ژانر : اکشن | کمدی | هیجان انگیز زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 115 دقیقه سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 6.7 محصول : هندوستان کارگردان : Trinadha Rao Nakkina ستارگان : Ravi Teja, Sreeleela, Jayaram
خلاصه داستان : در فیلم انفجار سوامی و آناند دو شخص با چهره یکسان اما با پیشینه‌های کاملا متفاوت هستند. در این میان دختری جوان و زیبا به نام پراناوی، غافل از این موضوع عاشق آن‌ها می‌شود. حال باید دید سوامی و آناند این مشکل بزرگ را چگونه حل خواهند کرد؟


درباره فیلم:
انفجار فیلمی در ژانر اکشن، کمدی و هیجان انگیز محصول. سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی ترینادا رائو ناکینا است که توسط سه کمپانی‌. People Media Factory و Abhishek Aggarwal Arts و B4U Motion Pictures تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز. پراسانا کومار بزاوادا و ترینادا رائو ناکینا به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و بازیگرانی چون. راوی تجا، سریلیلا، جایارم، ساچین خدکار، تانیکلا بهارانی، رائو رامش، چراغ جانی، هایپر آدی، محمد علی، پاویترا لوکش، رجشری نیر، بانو پراکاش، پراوین، هاش شوات، تولاسی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین. فیلم انفجار اولین بار نیز. در تاریخ 23 دسامبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌‌ B4U Motion Pictures در سینماهای هندوستان، انگلستان و آمریکا اکران شد سپس. در 22 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. همچنین. تهیه‌کنندگی فیلم انفجار را سوجیت کومار کولی، ویوک کوچیبوتلا و تی. جی. ویشوا پراساد به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط کارتیک گاتامنی انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از بیمس سسیرولئو می‌باشد. در فیلم انفجار، سوامی و آناند دو شخص کاملا متفاوت اما با چهره یکسان هستند که دختری به نام پراناوی غافل از این موضوع، عاشق آن‌ها می‌شود. حال باید دید سوامی و آناند با این مشکل بزرگ چه خواهند کرد. همچنین. این فیلم پس. از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و استقبال گسترده از سوی مخاطبان روبرو شد و برای شیوه کارگردانی، بازی زیبای بازیگران، فیلمنامه، خط داستانی، سکانس‌های طنز، موسیقی متن، طراحی لباس، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین ارزش‌های تولید تحسین شد. تصویربرداری اصلی فیلم انفجار در اکتبر سال 2021 آغاز شد و در سپتامبر سال 2022 به پایان رسید. فیلمبرداری در بخش‌هایی از حیدرآباد و همچنین کشور اسپانیا انجام گردید. فیلم انفجار پس. از اکران به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تلوگو زبان سال 2022 میلادی تبدیل شد این فیلم پس. از حضور در جشنواره بین‌المللی Indian Film and Television Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Film Award برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شود چنانچه به فیلم‌های هندی علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه زبان اصلی سانسور شده فیلم بسیار جذاب و. تماشایی انفجار را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم هندی انفجار Dhamaka 2022

  ——————————————————– 

(دوبله فارسی بازبینی شده تصویر دنیای هنر)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین انفجار کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

6.90 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.53 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

1.83 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

966 مگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

680 مگابایت

  ——————————————————– 

(زیرنویس فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

8.12 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

2.92 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

2.11 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.08 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

774 مگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
(دوبله فارسی بازبینی شده تصویر دنیای هنر)
(زیرنویس فارسی بازبینی شده)
2023/04/07 بدون دیدگاه 1,102 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد