خانه تاریخی دانلود مستند شهر گمشده‌ اینکاها دوبله فارسی Lost City of The Incas 2019
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود مستند شهر گمشده‌ اینکاها دوبله فارسی Lost City of The Incas 2019
دوبله فارسی دانلود مستند شهر گمشده‌ اینکاها
ژانر : مستند | تاریخی زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 40 دقیقه سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 6.9 محصول : ایالات متحده آمریکا کارگردان : Owen Palmquist ستارگان : Valerie Andrushko, Fernando Astete, Stella Nair
خلاصه داستان : در مستند شهر گمشده‌ اینکاها در ارتفاعات آند پرو، شهر باستانی ماچو پیچو قرار دارد، شهر گمشده‌ای از دره‌ها و گذرگاه‌هایی که به روح گذشته‌اش اشاره می‌کند. اما افراد مرموزی که آن را ساختند چه کسانی بودند و چرا؟


درباره فیلم:
شهر گمشده‌ اینکاها یا شهر گمشده ماچو پیچو مستندی تاریخی محصول. کشور آمریکا سال 2019 به کارگردانی اوون پالمکوئیست است که توسط کمپانی. National Geographic Television تولید و منتشر شد. نویسندگی این مستند را نیز. جان بی. بردار و اوون پالمکوئیست به صورت مشترک، برعهده داشته‌‌‌. و افرادی چون. والری آندروشکو، فرناندو آسته، استلا نیر، یوهان راینهارد، کریگ سیچلر، جان ورانو و کنت رایت نیز در آن حضور دارند. همچنین. مستند شهر گمشده‌ اینکاها اولین بار در تاریخ 1 ژانویه سال 2019 میلادی از شبکه نشنال جئوگرافیک National Geographic Documentary Films در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، چین، ژاپن، کره جنوبی، سوئد، دانمارک، هلند، اتریش، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. مستند شهر گمشده ماچو پیچو پس. از انتشار با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و استقبال گسترده از سوی مخاطبان در سراسر دنیا روبرو شد به طوری که. اغلب آن‌ها مضامین مطرح شده، نحوه تدوین و تولید، جنبه‌های فنی، نحوه فیلمبرداری، فضاسازی‌ها، گروه تهیه‌کنندگان، جلوه‌های بصری، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد تحسین و ستایش قرار دادند و تماشای این مستند جذاب و تماشایی را به همه افراد به ویژه دوستداران تاریخ توصیه کردند. ماچو پیچو یا ماچو پیکچو Machu Picchu شهری در پرو با دیوارهای سنگی جلا داده‌ شده می‌باشد که مطابق با معماری کلاسیک اینکاها ساخته شده‌ است. نخستین بنای این مجموعه این‌تی‌هوآتانا، معبد خورشید که. اتاقی با 3 پنجره و در منطقه‌ای از ماچو پیچو که باستانشناسان آن را منطقه مقدس می‌نامند، می‌باشد؛ در سال 2003 میلادی تعداد گردشگران این شهر باستانی 400٬000 نفر بوده‌ است؛ در سپتامبر سال 2007 میلادی، پرو و دانشگاه ییل به توافقی مبنی بر استرداد صنایع دستی برداشته‌ شده از ماچو پیچو در اوایل سده بیستم میلادی توسط هیرام بینگهام سوم دست یافتند؛ ماچو پیچو در حدود سال 1450 در ارتفاعات امپراتوری اینکاها ساخته شده‌ است؛ این شهر در حدود 100 سال بعد، در پی پیروزی امپراتوری اسپانیا، متروک شد؛ نسخه دوبله فارسی مستند شهر گمشده‌ اینکاها را می‌توانید با لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم مستند شهر گمشده‌ اینکاها Lost City of The Incas 2019

  ——————————————————–  

(نسخه دوبله فارسی)

  ——————————————————–  

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین شهر گمشده‌ اینکاها کلیک کنید]

دانلود نسخه DVDRip 720p
Download Now

384 مگابایت

دانلود نسخه DVDRip 480p
Download Now

269 مگابایت

  ——————————————————–  

گزارش خرابی لینک
نسخه دوبله فارسی
2023/03/26 بدون دیدگاه 302 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد