خانه اکشن دانلود فیلم جنگل سوخته دوبله فارسی Vendhu Thanindhathu Kaadu 2022
کانال تلگرام مارا دنبال کنید FilimSerial
دانلود فیلم جنگل سوخته دوبله فارسی Vendhu Thanindhathu Kaadu 2022
دوبله فارسی دانلود فیلم هندی جنگل سوخته
ژانر : اکشن | جنایی | درام زبان : دوبله فارسی مدت زمان : 169 دقیقه سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 7.4 محصول : هندوستان کارگردان : Gautham Vasudev Menon ستارگان : Silambarasan Rajendar, Siddhi Idnani, Radhika Sarathkumar
خلاصه داستان : فیلم جنگل سوخته در مورد جوانی از طبقه پایین به نام موتو است که در جستجوی یک زندگی بهتر، به بمبئی می‌رود. اما با وقوع حوادثی غیرمنتظره، موتو به دنیای زیرزمینی گانگسترهای بمبئی کشیده می‌شود. در نهایت باید دید آیا او می‌تواند راهی برای خروج از خشونت و خونریزی پیدا کند؟


درباره فیلم:
جنگل سوخته فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و درام محصول. کشور هندوستان سال 2022 میلادی به کارگردانی گاوتام واسودف منون است که توسط کمپانی‌. Vels Film International تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز گاوتام واسودف منون و بی. جیاموهان به صورت مشترک، به نگارش درآورده. و هنرمندانی چون. سیلامباراسان راجندار، سیدی ایدنانی، رادیکا ساراتکومار، آپوکوتی، باوا چلادورایی، آنجلینا آبراهام، پانکاج آناند، نیرج مدهاو، آدیتیا باسکار، دهلی گانش، گیتا کایلاسام، عجمینا قاسم، کاویتالایا کریشنان، ماک مانیگاندان، ریچارد جیمز پیتر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم اولین بار نیز. در تاریخ 15 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌‌ Hamsini Entertainment در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی‌های Red Giant Movies و Ahimsa Entertainment در سینماهای انگلستان و آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 3.2 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس. توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا و. انگلستان و. کانادا و. برزیل .و ایتالیا . فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا، چین، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن، فنلاند، هلند، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم پس. از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و استقبال گسترده از سوی مخاطبان روبرو شد به طوری که برای داستان جنایی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب سیلامباراسان راجندار، طراحی صحنه، نحوه فیلمبرداری، فیلمنامه، موسیقی متن، شخصیت‌پردازی‌ها، سکانس‌های اکشن و همچنین کارگردانی تحسین شد. فیلم داستان زندگی موتو را روایت می‌کند، جوانی از طبقه پایین جامعه که برای کار و رسیدن به یک زندگی بهتر به بمبئی می‌رود. اما. پس از اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد با فعالیت‌های زیرزمینی گانگسترهای بمبئی آشنا و درگیر کار با آن‌ها می‌شود؛ در نهایت باید دید آیا موتو می‌تواند راهی برای خروج از خشونت و خونریزی پیدا کند. فیلم پس. از اکران به یک موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل شد و دنباله آن نیز توسط سازندگان در حال توسعه می‌باشد؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی فیلم هندی را با ‌لینک مستقیم از وبسایت فیلم و سریال filimserial.ir دانلود و تماشا کنید.

تریلر فیلم هندی جنگل سوخته Vendhu Thanindhathu Kaadu 2022

  ——————————————————–  

(دوبله فارسی بازبینی شده)

  ——————————————————– 

 لینک دانلود

[برای تماشای آنلاین جنگل سوخته کلیک کنید]

دانلود نسخه BluRay 1080p
Download Now

11.68 گیگابایت

دانلود نسخه HQ 1080p
Download Now

4.21 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 1080p
Download Now

3.06 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 720p
Download Now

1.56 گیگابایت

دانلود نسخه WEB-DL 480p
Download Now

1.10 گیگابایت

  ——————————————————– 

گزارش خرابی لینک
2023/05/31 بدون دیدگاه 288 بازدید
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد